Plošča / Hauschka: What If 
2017, City Slang
Goran Kompoš 
MLADINA, št. 15, 14. 4. 2017
 
+ + + + 
Potem ko je bil nemški mojster prepariranega klavirja pred nedavnim nominiran za oskarja in zlati globus za najboljšo izvirno glasbo za film Lion, je bilo tako rekoč logično, da bo takoj zatem izdal nov solistični album. Presenetljiveje je, da zanj ni posnel glasbe, s katero bi preprosto nagovoril poslušalce, ki sta mu jih prinesli nominaciji. Resda je na plošči tudi nekaj bolj liričnih (cinematičnih) trenutkov, toda v večini skladb stopi na razmeroma nov teren elektronske manipulacije zvokov klavirja in sintovske glasbe. Tema utopične prihodnosti, ki si jo tokrat postavi za izhodišče, se v resnici zdi precej izpeta, kljub temu pa se Hauschki, predvsem z igrivostjo in radovednostjo, uspe izogniti klišejem.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
   Goran Kompoš 
MLADINA, št. 15, 14. 4. 2017
   + + + + 
  Potem ko je bil nemški mojster prepariranega klavirja pred nedavnim nominiran za oskarja in zlati globus za najboljšo izvirno glasbo za film Lion, je bilo tako rekoč logično, da bo takoj zatem izdal nov solistični album. Presenetljiveje je, da zanj ni posnel glasbe, s katero bi preprosto nagovoril poslušalce, ki sta mu jih prinesli nominaciji. Resda je na plošči tudi nekaj bolj liričnih (cinematičnih) trenutkov, toda v večini skladb stopi na razmeroma nov teren elektronske manipulacije zvokov klavirja in sintovske glasbe. Tema utopične prihodnosti, ki si jo tokrat postavi za izhodišče, se v resnici zdi precej izpeta, kljub temu pa se Hauschki, predvsem z igrivostjo in radovednostjo, uspe izogniti klišejem.