Dogodki / Estetika potrošnje v socializmu, Balassijev inštitut, Ljubljana
15/12—23/02
Izak Košir
MLADINA, št. 50, 15. 12. 2017
Muzej za arhitekturo in oblikovanje je pripravil izbor slovenskih in madžarskih tržnih, pa tudi filmskih plakatov iz 60. in 70. let. Danes je oglasov na zunanjih površinah absolutno preveč in marsikdo bi bil takoj za to, da bi jih povsem umaknili z ulic, v času socializma pa so bili redkost. V Jugoslaviji so si večjo prisotnost na ulici zagotovili z ekonomsko-političnimi spremembami v 60. letih, pridobitniško-potrošniški zagon pa so dobili v 70. letih. Na Madžarskem je bilo polje plakata svojevrsten medij svobode, saj se politika s tem področjem ni posebej ukvarjala. Plakat na ulici je bil tako redka zvrst likovne umetnosti z zahodnim pridihom.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Izak Košir
MLADINA, št. 50, 15. 12. 2017
Muzej za arhitekturo in oblikovanje je pripravil izbor slovenskih in madžarskih tržnih, pa tudi filmskih plakatov iz 60. in 70. let. Danes je oglasov na zunanjih površinah absolutno preveč in marsikdo bi bil takoj za to, da bi jih povsem umaknili z ulic, v času socializma pa so bili redkost. V Jugoslaviji so si večjo prisotnost na ulici zagotovili z ekonomsko-političnimi spremembami v 60. letih, pridobitniško-potrošniški zagon pa so dobili v 70. letih. Na Madžarskem je bilo polje plakata svojevrsten medij svobode, saj se politika s tem področjem ni posebej ukvarjala. Plakat na ulici je bil tako redka zvrst likovne umetnosti z zahodnim pridihom.