22. 12. 2017 | Mladina 51 | Družba
Ljudska republika Disney
Kaj nam Disneyjev nakup Foxa pove o dobi medijskih imperijev, ki so preveliki, da bi sploh smeli obstajati
Premiera zadnje Vojne zvezd v Los Angelesu 9. decembra letos
Poslednji Jedi – drugi del nove trilogije Vojne zvezd – je prvi konec tedna pridelal 450 milijonov dolarjev, in sicer 220 milijonov v Ameriki, 230 pa širom po svetu. Kar je ogromno. Še toliko bolj, ker na Kitajskem, zdaj drugem največjem filmskem trgu (ki bo zelo kmalu postal največji), sploh še ni startal. Poslednji Jedi je imel drugo najmočnejšo otvoritev v zgodovini sveta. Več je na otvoritveni konec tedna pridelal le prvi del te trilogije, Sila se prebuja, ki je na koncu – samo v kinu – pobral več kot dve milijardi dolarjev. Tudi veliki total Poslednjega Jedija naj bi na koncu znašal približno dve milijardi. Ni kaj, Vojna zvezd je res tovarna silovitih mitov, hitov in profitov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.