Dogodki / Uroš Weinberger: Die Drohnen, Kino Šiška, Ljubljana

08/01—28/01

Izak Košir
MLADINA, št. 1, 5. 1. 2018

Slikar Uroš Weinberger, ki ga poznamo tudi kot člana glasbene zasedbe Moveknowledgement, je v svojih likovnih delih vedno angažiran, in nič drugače ne bo ob tokratni samostojni razstavi, na kateri se bo predstavil z novimi deli. Na prvi pogled bo spet postregel z idiličnimi prizori, prekritimi z žarečo mešanico zelene in rumene, ki spominja na osvetljen ekran, a pozoren gledalec bo hitro ugotovil, da imajo tudi ta Weinbergerjeva dela globlje sporočilo – da opozarjajo na pasti predajanja (pre)hitro razvijajoči se tehnologiji. Razstava naslikanih dronov je opomin odgovornosti, ki jo prinese vsak napredek.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Izak Košir
MLADINA, št. 1, 5. 1. 2018

Slikar Uroš Weinberger, ki ga poznamo tudi kot člana glasbene zasedbe Moveknowledgement, je v svojih likovnih delih vedno angažiran, in nič drugače ne bo ob tokratni samostojni razstavi, na kateri se bo predstavil z novimi deli. Na prvi pogled bo spet postregel z idiličnimi prizori, prekritimi z žarečo mešanico zelene in rumene, ki spominja na osvetljen ekran, a pozoren gledalec bo hitro ugotovil, da imajo tudi ta Weinbergerjeva dela globlje sporočilo – da opozarjajo na pasti predajanja (pre)hitro razvijajoči se tehnologiji. Razstava naslikanih dronov je opomin odgovornosti, ki jo prinese vsak napredek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.