Film / Peter Zajec
Peter Rabbit, 2018, Will Gluck
Kmetija.
Kmetija.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Peter Zajec – posnet po otroških zgodbah Beatrix Potter (pred desetimi leti ste jo videli v filmu Miss Potter) – je napol igrani, napol animirani film, toda fotorealistični Peter Zajec ni Paddington. Bolj ciničen je, celo sadističen. Ne brez razloga: pred nami je slika razrednega boja. Peter se namreč s svojimi zajčjimi tovariši ilegalno prehranjuje na McGregorjevi kmetiji, kar McGregorju (Sam Neill), ki »bogastva« noče deliti, para živce in dviguje pritisk. Ko od vsega hudega omahne (mrtev in bel), kmetijo prevzame njegov ošabni in prenapeti nečak, prav tako McGregor (Domhnall Gleeson), ki razredno vojno – ljudje proti zajcem – nadaljuje, toda ko se zagleda v krasno sosedo (Rose Byrne), sicer umetnico, v grozi ugotovi, da ima pri njej tekmeca – zajca!
Ne, ne namigujemo na bestialnost, bodo rekli – reči hočemo le, da bi bilo lepo, če bi se ljudje in živali bolje razumeli. Žaba se v pravljicah na koncu prelevi v princa – tu pa zaman čakate, da se bo zajec prelevil v Lenina, kakor tudi zaman čakate, da se bo »zoofilična« Rose Byrne prelevila v Bodil Joensen. Film je pač za otroke. A po drugi strani – otroci nimajo pojma, kaj se skriva med vrsticami, za »skrivna seksualna sporočila« v Disneyjevih animacijah pa tudi še niso slišali.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi