23.000 evrov za kviz

Koliko je vladni urad za komuniciranje plačal komercialnemu radiu

Izak Košir
MLADINA, št. 20, 18. 5. 2018

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual
© Radioaktual.si

Če kdaj poslušate komercialne radijske postaje ali spremljate splet, ste v zadnjih dneh zasledili, da na Radiu Aktual poteka kviz o Evropski uniji, namenjen mladim od 18. do 29. leta. Nič nenavadnega, če ga ne bi pripravili v sodelovanju z vladnim uradom za komuniciranje in evropskim parlamentom. Zmagovalni par bo za nagrado prejel tridnevno potovanje v Bruselj, vsaka od 16 ekip, ki se bodo uvrstile v radijski kviz, pa bo prejela praktično nagrado. Za glavno in praktične nagrade bo poskrbel urad za komuniciranje. Tako piše na spletni strani omenjenega komercialnega radia, ki (kot pravi v predstavitvi) »brez zadržkov predvaja izbor zabavnih hitov iz Slovenije in bivše skupne domovine« oziroma – če pojasnimo po domače – vrti »balkan«.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Izak Košir
MLADINA, št. 20, 18. 5. 2018

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual

Vladni urad je za kviz o EU izbral Radio Aktual
© Radioaktual.si

Če kdaj poslušate komercialne radijske postaje ali spremljate splet, ste v zadnjih dneh zasledili, da na Radiu Aktual poteka kviz o Evropski uniji, namenjen mladim od 18. do 29. leta. Nič nenavadnega, če ga ne bi pripravili v sodelovanju z vladnim uradom za komuniciranje in evropskim parlamentom. Zmagovalni par bo za nagrado prejel tridnevno potovanje v Bruselj, vsaka od 16 ekip, ki se bodo uvrstile v radijski kviz, pa bo prejela praktično nagrado. Za glavno in praktične nagrade bo poskrbel urad za komuniciranje. Tako piše na spletni strani omenjenega komercialnega radia, ki (kot pravi v predstavitvi) »brez zadržkov predvaja izbor zabavnih hitov iz Slovenije in bivše skupne domovine« oziroma – če pojasnimo po domače – vrti »balkan«.

Zanimiva je odločitev, da se vladni urad za komuniciranje (UKOM), katerega direktorica je Kristina Plavšak Krajnc, za sodelovanje pri kvizu denimo ni odločil za nacionalni Radio Slovenija.

V uradu so pojasnili, da so zaradi razprave o prihodnosti EU (spodbujene z gospodarsko in begunsko krizo ter brexitom), volitev v evropski parlament leta 2019 in naslednjega predsedovanja Slovenije Svetu EU v drugi polovici leta 2021 okrepili dejavnosti osveščanja širše javnosti in predvsem mladih o EU, njenih vrednotah ter konkretni dodani vrednosti, ki jo pomeni za naše življenje. Med te dejavnosti sodi tudi radijski kviz. »Povpraševanje o ceni storitve izvedbe radijskega kviza smo posredovali naslednjim radijskim postajam: Val 202, Radio 1, Radio Aktual, Radio Center, Radio City, Radio Ognjišče, Radio Veseljak, Radio Študent in Radio Antena. Nabor radijskih postaj smo pripravili glede na podatke o poslušanosti radijske postaje po radiu in preko spleta ter podatke o Facebook sledilcih. Ponudbe so posredovali Radio Aktual, Radio Center, Radio Študent in Radio Veseljak. Najugodnejša je bila ponudba Radia Aktual,« pojasnjujejo v vladnem uradu, omenjeno sodelovanje pa je davkoplačevalce stalo 23.582 evrov. 

Na spletni strani zmagovalnega Radia Aktual preberemo, da je v dveh letih poslušanost vseh njegovih frekvenc zrasla za več kot 300 odstotkov, kar naj bi bil »absolutni rekord v slovenskem radijskem prostoru«, pred Aktualom naj to ne bi uspelo ne komercialnim, ne regionalnim in ne nacionalnim radiem.

V vladnem uradu za komuniciranje so se očitno odločili, da bodo upoštevali število všečkov in število poslušalcev, ne pa tudi kakovosti radijskega programa in izvedbe.

V uradu so še dodali, da pri seznanjanju Slovencev z evropskimi zadevami že vsa leta sodelujejo s predstavništvom evropske komisije in informacijsko pisarno evropskega parlamenta. Pri konkretnem projektu radijskega kviza se je odločila sodelovati informacijska pisarna, ker so v njej presodili, da gre za »dobro priložnost za promocijo interaktivnega centra Doživi Evropo«.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice

Teden

V šoli ali doma?

Ustavno sodišče potrdilo ustavnost zakonskih sprememb pri urejanju šolanja od doma

Kultura

»V Ljubljani se dogaja to, kar opažam povsod po Evropi«

Vincenzo Latronico, italijanski pisatelj, avtor svetovne uspešnice Popolnosti, o Berlinu nekoč in danes, gentrifikaciji, normativnem seksu, izgubljenem evropskem projektu in pomenu skupnosti