Hudo / Reon pocket 
Japonska žepna klima
Saša Eržen 
MLADINA, št. 33, 16. 8. 2019
 
 
 © Arhiv Mladine
  
Klimatizirane obleke so prihodnost in prihodnost je skoraj tu. Japonska multinacionalka Sony je svetu predstavila prvo klimatsko napravo, ki jo lahko vtaknemo v žep, za njeno izdelavo pa zbrala denar prek svoje platforme za crowdfunding, pri katerem finančna sredstva prispeva množica posameznikov. V tednu so dosegli zastavljeni cilj in za Reon pocket, kot so poimenovali mini klimo, ki deluje s pomočjo Peltierjevega elementa, samo na Japonskem zbrali več kot pol milijona evrov. Podporniki se bodo lahko z njo hladili oziroma greli od marca prihodnje leto; naprava namreč lahko hladi ali greje, pri čemer ohladi za največ 13 in ogreje za dobrih osem stopinj glede na okolico. V poletni pripeki naj bi tako namesto 36 stopinj Celzija pričarala občutek, kot da jih je 23 – idealno za poslovneže, ki tudi v najhujši vročini ne slečejo svoje uniforme. Nosili jo bodo pod zatiljem, v posebnem žepku spodnje majice, ter jo prek aplikacije in brezžične povezave bluetooth upravljali z mobilnim telefonom. Klimatsko napravo, ki je lažja in manjša od mobilca, namerava Sony na tržišče sicer poslati naslednje poletje, med olimpijskimi igrami v Tokiu.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
   Saša Eržen 
MLADINA, št. 33, 16. 8. 2019
    
 © Arhiv Mladine
   Klimatizirane obleke so prihodnost in prihodnost je skoraj tu. Japonska multinacionalka Sony je svetu predstavila prvo klimatsko napravo, ki jo lahko vtaknemo v žep, za njeno izdelavo pa zbrala denar prek svoje platforme za crowdfunding, pri katerem finančna sredstva prispeva množica posameznikov. V tednu so dosegli zastavljeni cilj in za Reon pocket, kot so poimenovali mini klimo, ki deluje s pomočjo Peltierjevega elementa, samo na Japonskem zbrali več kot pol milijona evrov. Podporniki se bodo lahko z njo hladili oziroma greli od marca prihodnje leto; naprava namreč lahko hladi ali greje, pri čemer ohladi za največ 13 in ogreje za dobrih osem stopinj glede na okolico. V poletni pripeki naj bi tako namesto 36 stopinj Celzija pričarala občutek, kot da jih je 23 – idealno za poslovneže, ki tudi v najhujši vročini ne slečejo svoje uniforme. Nosili jo bodo pod zatiljem, v posebnem žepku spodnje majice, ter jo prek aplikacije in brezžične povezave bluetooth upravljali z mobilnim telefonom. Klimatsko napravo, ki je lažja in manjša od mobilca, namerava Sony na tržišče sicer poslati naslednje poletje, med olimpijskimi igrami v Tokiu.