Agrument / Ride and/or die

Danes je nov dan
27. 9. 2019

Andreas Kambanis / flickr

Andreas Kambanis / flickr

26. septembra smo obeležili Evropski dan brez smrti na cesti. Ta še posebej odmeva v kontekstu neprimerne nove prometne ureditve z dvema prometnima mimobežnima pasovoma za motorna vozila z Dunajske na Tivolsko cesto v Ljubljani, ki ogroža kolesarje in pešce.

Po Copenhagenize indexu je Ljubljana sicer uvrščena med top 20 mest prijaznih kolesom, na žalost pa je v primerjavi z letom 2017 padla za kar 6 (!) mest.

Mesto, ki se s ponosom predstavlja za zeleno prestolnico, rešitev ne bi smelo iskati v dvojnih bypassih in quick fixih, ki ustrezajo izključno avtomobilom – od mikroklimatskih smernic do edinstvenih nekomercialnih kolesarskih storitev, rešitev za dvig kolesarske kulture in izboljšanje kolesarske infrastrukture je veliko. Če bi le mestna občina bolj pogosto upoštevala predloge in ukrepe s strani pobud, kot sta Ljubljanska kolesarska mreža in ZaMestoPoDveh, ne pa da v mesto vpeljuje koncepte, ki so pripeljani direktno – z avtoceste.

Agrument ustvarja Danes je nov dan.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Če bo ta reforma padla, nikjer ne piše, da naslednja ne bo vsebovala 42 let delovne dobe«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

»Vsak poskus cenzure je zavržna izraba moči«

Cankarjeva nagrada je našla nov dom v Ljubljani