Plošča / Deerhoof: Future Teenage Cave Artists

2020, Joyful Noise Recordings

Jaša Bužinel
MLADINA, št. 23, 5. 6. 2020

Odštekani sanfranciški eksperimentalni art rockerji se vračajo s petnajstim, toda prvim konceptualno zasnovanim albumom. Ideja distopičnega sveta bližnje prihodnosti, v katerem ljudje zapustijo domove za pobeg v naravo, kjer se nato borijo za preživetje in kjer najstniki na novo odkrivajo pomen umetniškega ustvarjanja, ni ravno sveža, je pa aktualna. Besedila in vokalna interpretacija frontmanke Satomi Matsuzaki so kot vselej igriva in podkrepljena s prefinjenim smislom za humor. Instrumentali pa ostajajo značilno dinamični, spretno uravnoteženi med zvočnimi abstrakcijami in prikupnimi harmonijami, ki hitro zlezejo pod kožo. Vendar smo pri Deerhoofu po 26 letih vsega tega že precej navajeni.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

Kako postati Slovenec?

Kakšna sreča, da se nam ni treba učiti slovenščine pri 30 ali celo 50 letih

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi