sLOVEnija skozi blodnjave oči Netflixa

Ker je neresnic in polresnic v članku z zgornjim naslovom precej, poleg tega pe niti mi kot lastniki niti naši gostje niso smatrali prenove za ponesrečeno, podajam kot lastnik svoj pogled.

Z Netflixa so me lani poklicali neko sredo konec marca, da iščejo nadomestno lokacijo za snemanje oddaje o prenovi restavracij, ker jim je prvotna lokacija (Restavracija Ribca na tržnici) padla v vodo zaradi varovanja Plečnikove dediščine. Po nekajminutnem razgovoru se mi je stvar zazdela zanimiva, na hitro sem preveril in pogooglal kanadsko podjetje Marble media, ki je skrbelo za produkcijo ter slovenski del produkcije (podjetje BAS production). Ker sem slednje poznal že od prej, smo se dogovorili, da naslednji dan podpišemo pogodbo o snemanju. Naša obveza je bila, da jim zaupamo prenovo in da nimamo vpliva na potek obnove. So pa po pogovoru z nami kot lastniki skušali začutiti, kakšne so naše želje in to potem aplicirati na prostor in jedilnik. Njihov finančni vložek je bil 10.000 kanadskih dolarjev. Poleg tega so delno pokrili tudi stroške plač zaposlenih, za tisti čas, ko je bila gostilna zaprta (5 dni).

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.