Plošča / balans: sam pravm

2020, Kapa Records

Jaša Bužinel
MLADINA, št. 47, 20. 11. 2020

Ljubljanski trio je ta hip eden redkih domačih bendov, ki jih lahko neposredno umestimo v bogato tradicijo slovenskega postpanka. Na njegovem četrtem, a prvem polnokrvnem studijskem albumu, ki prinaša obrat proti bolj dodelani zvočni sliki, prepoznamo sledi Tožibab in Otrok socializma, pa tudi Čao pičk in Vie Ofenzive. Instrumentalno minimalistični hitiči, kot sta Uganka in Prišla je sama, niso revolucionarni, vendar delujejo. Posebne jih delata karizma pevke Kristin, ki spomni na Nico ali Grace Slick, in hudomušni značaj basista Andreja, nekakšnega Esada Babačića nove generacije. Večplastna poetična besedila in zajebantske reference v slovenščini pa dodatno začinijo že tako fino poslušalsko izkušnjo. Avtohtona muzika!

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Nacistične tablice

Na slovenskih cestah lahko opazimo registrske tablice z neonacističnimi sporočili

TV komentar

Dovolj Pričevalcev

Naj si jih šefi TV Slovenija vrtijo doma, lahko na kavč in čaj povabijo kar Jožeta Možino

Priprave na vojno

ZDA obnavljajo opuščeno vojaško oporišče v Tihem oceanu