Film / The Voyeurs
Michael Mohan, 2021
Dvoriščno okno.
Dvoriščno okno.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Erotični trilerji, ki so eksplodirali v osemdesetih letih, v času videobuma, in kulminirali na začetku devetdesetih (Prvinski nagon), potem pa izginili, se vračajo. Tale – gladek, sladek, zapeljiv, lasersko precizen, poln finih zeitgeistovskih fiksacij, intrig in preobratov – je videti zdaj kot parafraza Hitchcockovega Dvoriščnega okna, v katerem je gleduh, voajerski James Stewart, nenadoma ugotovil, da je tudi sam gledan, in zdaj kot reimaginacija Vročice, v kateri je Sharon Stone navila ušesa voajerju, ki v stolpnici špega k njej in drugim stanovalcem.
Tu čez cesto, v sosednjo stavbo, kjer seksa mlad fotografsko-manekenski parček (Ben Hardy & Natasha Liu Bordizzo), špegata mlada optometristka (Sydney Sweeney) in komponist (Justice Smith), ki jima to, kar vidita, deluje kot perverzni motivacijski pornič, a spregledata, da se danes nihče več ne more izogniti temu, da bi bil del motivacijskega porniča. Ljudje mislijo, da so na varnem, a ne vedo, da je film o njih že posnet. Film je doživel stopnjo totalne demokratizacije – vsi smo filmarji in vsi smo igralci. (Amazon Prime)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi