Film / Mož, ki je prodal svojo kožo

The Man Who Sold His Skin, 2020, Kaouther Ben Hania

Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 43, 29. 10. 2021

za +

Trgovina z ljudmi.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 43, 29. 10. 2021

za +

Trgovina z ljudmi.

“Hočete mojo dušo,” vpraša Sam Ali (Yahya Mahayni). Ne, odvrne Jeffrey Godefroi (Koen De Bouw): “Hočem vaš hrbet!” Ali je sirski begunec, ki se znajde v Evropi, Godefroi pa je evropski umetnik, pozerski konceptualist, kralj instalacij, ki “ničvredne objekte spreminja v umetnine, vredne milijone in milijone dolarjev”, in ki hoče Alijev hrbet okrasiti s tatujem šengenske vize, kakršno potrebuje begunec, če hoče “legalno” ostati v Evropi.

Obupanemu Aliju ne preostane drugega, kot da pristane na to, da postane “kontroverzna” in “provokativna” umetnina, ki potuje po svetu, od razstave do razstave, od muzeja do muzeja, zrel za avkcijo in zbiralske snobe. A ker postane delničar svojega lastnega telesa, se ne preseli v azilni dom, temveč v hotel s petimi zvezdicami. Mož, ki je prodal svojo kožo, tunizijska farsa, ki izgleda kot resnica Östlundovega Kvadrata, je lucidna, cinična, humanitarna klofuta tako evropski politiki, ki od beguncev in migrantov pričakuje, da se bodo prostituirali, kot “sočutnim” liberalnim elitam, ki od beguncev in migrantov pričakujejo, da bodo s svojim trpljenjem legitimirali njihove “vzvišene” projekte – kot da begunci trpijo za njihov umetniški navdih. In kot da imajo sami ekskluzivno pravico do izkoriščanja tega trpljenja. Film je posnet po resnični zgodbi. (Kinodvor)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Fašistični režimi sovražijo novinarje in sodnike. Ker so ti prva linija pričevanja. Vidijo in povedo.«

Hélène Frappat, pisateljica, filozofinja in prevajalka

Varuh človekovih pravic / »Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Izbruhi nasilja so odsev sistemskih pomanjkljivosti

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi