Šarec, veš svoj dolg?

Domen Savič, Ljubljana
MLADINA, št. 26, 1. 7. 2022

Kot predsednik vlade je Marjan Šarec septembra 2018 pozival državna podjetja, naj premislijo, kje oglašujejo in kakšne vsebine financirajo s svojimi oglasi. Leta 2022 je taisti Marjan Šarec minister za obrambo, oglase za slovensko vojsko pa lahko še vedno gledamo na tovarni sovraštva Nova24TV.

Praksa oglaševanja Ministrstva za obrambo se od leta 2018 ni spremenila, čeprav se je vmes izkazalo, da se denar troši nesmotrno in brez želenega učinka. Hkrati se z njim dokazano financira medijsko produkcijo promocije neonacizma, o kateri pišejo po celem svetu in se čudijo tokovom slovenskega javnega denarja v te neonacistične greznice.

Šarec je kot predsednik vlade septembra 2018 zapisal, da je mogoče oglaševanje državnih podjetij na sovražnih vsebinah razumeti kot podeljevanje legitimitete tem vsebinam. Zakaj torej štiri leta kasneje kot minister za obrambo sam počne isto? 

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Kultura

»Priseljenci nosimo v sebi sram, ker ne pripadamo družbi«

KOMENTAR DNEVA

»Nasilje ne sme postati politično orožje v rokah političnih strank«

Zveza veteranov vojne za Slovenijo in Zveza policijskih veteranskih društev Sever za umiritev razmer

»Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Varuh človekovih pravic je opozoril, da so izbruhi nasilja odsev sistemskih pomanjkljivosti