Film / Day Shift
J.J. Perry
za
Cona somraka.
za
Cona somraka.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
za
Jamie Foxx je losangeleški čistilec bazenov. In ko se tako pripelje do neke vile v San Fernando Valley, začne rutinsko čistiti bazen, potem pa si nenadoma natakne črn kombinezon, zgrabi puško in vstopi v vilo – ko prikoraka neka starka, očitno lastnica vile, in ga vpraša, kdo je in kaj hoče, jo hladnokrvno in brez besed odstreli. Kar butne jo ob steno. A ne umre. Ponovno vstane. In še enkrat. In znova. Pa spet. Stokrat jo mora ubiti. Na sto duhovitih, kreativnih načinov. Foxx, alias Bud, je ločeni, podplačani lovec na glave – no, Buffy, ubijalev vampirjev. Hiter kot strel, atomski kot tista blondinka, neuklenjen kot Django.
Včasih te pošasti, ki izgledajo kot normalni, vsakdanji, običajni ljudje ( ja, normalnost je pošastna), a obvladajo kung-fu, pobija sam, včasih pa v spregi s kavbojskim Snoop Doggom, alias Velikim Johnom, in bratoma Nazarian (Scott Adkins in Steve Howey), brezhibnima morilskima strojema, kar te likvidacije prelevi v ultrakinetični karneval kontorzionizma in večopravilnega nasilja, v sarkastično komedijo krvi, prvenec J.J. Perryja, dolgoletnega kaskaderja, ki poskrbi, da Day Shift ni videti kot Somrak (ali Mrk ali Mlada luna ali Jutranja zarja), temveč kot Cona somraka v ritmu Johna Wicka, s poskočnostjo K-Popa in timingom burleske bratov Marx. (Netflix)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi