Hudo / Razgrabljeni parfum
Vonj industrijskega lubrikanta
Pred sedemdesetimi leti so v San Diegu v Kaliforniji v laboratoriju iznašli sredstvo za izpodrivanje vode oziroma mazivo, brez katerega si danes ne predstavljamo mehanične delavnice ali škatle z orodjem domačih mojstrov. Naporno rojstvo nove snovi – zadeva jim je uspela šele v štiridesetem poskusu – je poskrbelo za ikonično ime WD-40, ki začetnicama angleške besedne zveze water displacement, torej izpodrivanje vode, združuje s številom izvedenih poskusov. Slovito sredstvo proti rji in škripanju vrat ima očitno tako presunljiv vonj, da so v oblikovalskem kolektivu MSCHF iz Brooklyna ustvarili parfum z imenom »diši kot WD-40«, smells like WD-40. Dvesto izvodov parfumske vodice, ki je bila naprodaj za oseminštirideset dolarjev, je pošlo v trenutku. Umetniški kolektiv sicer slovi po ustvarjanju neobičajnih izdelkov, s katerimi opozarjajo na nori svet potrošnje; med njihovimi stvaritvami so bili na primer Jezusovi čevlji, superge Nike Air Max, z vodo v podplatu. Vnaprej so razprodali tudi skrivnostno figurico, ki bo na voljo prihodnje leto, ko naj bi Disneyju potekle pravice za najznamenitejšo miš na svetu.
Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.
