freekind. / Topel glasbeni objem
Vzpenjajoči se slovensko-hrvaški glasbeni dvojec freekind., na katerega nas je opozorila Evropa
Koncert dvojca freekind. v razprodani Skalni dvorani Ljubljanskega gradu 26. januarja 2024.
© Staš Gregorič
V Sloveniji po navadi umetnike prej opazimo, če pred tem uspejo v tujini. Tako je tudi na freekind., zasedbo dveh glasbenic mlajše generacije – bobnarke slovenskih (natančneje mariborskih) korenin Nine Korošak-Serčič (1991) ter klaviaturistke in pevke Sare Ester Gredelj (1997), v Slovenijo priseljene Hrvatice – širša domača javnost postala pozorna šele, ko sta začeli dobivati nagrade in žeti uspeh onkraj meja. Sami to razlagata s tem, da njuna glasba pač ni slovenski mainstream. Poleg tega ne ustvarjata v slovenščini, temveč v (precej prepričljivi) angleščini. A kaj ju pravzaprav dela tako posebni, da so ju na nastopu na dunajskem festivalu Waves Vienna leta 2021, v obdobju koronske krize, opazili težkokategorniki iz glasbene industrije in jima omogočili mednarodni preboj, ki jima ga lahko zavida marsikateri doma precej bolj izpostavljen glasbenik ali glasbena skupina?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.