Film / Abigail
Matt Bettinelli-Olpin & Tyler Gillet
zadržan
Balet smrti.
zadržan
Balet smrti.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
zadržan
Vedno je lepo gledati kriminalce, ki se zmotijo in recimo zavijejo v napačno ulico ali se spravijo na napačnega – ali pa ugrabijo napačnega, no, napačno. V Abigail namreč mali, zagnani, naivni kriminalci (Kathryn Newton, William Catlett, Kevin Durand, Dan Stevens in Angus Cloud), ki jim njihov kapo (Giancarlo Esposito) pritakne ratpackovska imena (Frank, Sammy, Joey, Peter ipd.), tako da izgledajo kot iteracija Oceanovih enajst, ugrabijo malo Abigail (Alisha Weir), navidez nedolžno in nemočno dvanajstletno balerino, ki jo potem skrijejo v staro, samotno, temno, podeželsko vilo, kjer naj bi počakali na izplen, toda dobijo več, kot so hoteli, saj Abigail pokaže zobe, še huje – čekane. Zelo jo nadarjena – ni le balerina, temveč tudi vampirka, tako da vilo prelevi v »zakleto hišo«, ugrabitelje pa v kozmični vic.
Lahko bi ji bilo ime tudi M3GAN – ali pa Regan. Ubijanje je pikantno, a zabavno. Oh, in groteskno – hej, ubija otrok! Občutka krivde ni – kriminalci so kriminalci, tako da si ta grizlijevski posmeh več kot zaslužijo. Kar pa ne pomeni, da Abigail, ki jo poganja pas de deux slasherja in splatterja, samemu žanru doda kaj novega. (kino)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi