»Čeprav se ljudje bojijo, da bo umetna inteligenca nadomestila človeško delo, to ni res«

IZJAVA DNEVA

Uredništvo
14. 1. 2025

"Umetna inteligenca bo še pospešila razvoj marketinga. Velik izziv bo, kako smiselno analizirati ogromne količine podatkov, ki jih prinaša. To je ključna veščina, ki jo bodo morali razviti tržniki. UI vpliva na marketinške raziskave in tudi na razvoj produktov in vedenje potrošnikov. Pa tudi na kupce; ti danes več ne berejo ocen izdelkov, ampak preprosto vprašajo umetno inteligenco, kaj je bolje. Čeprav se ljudje bojijo, da bo UI nadomestila človeško delo, to ni res. Potrebnih bo še več človeških sposobnosti za analizo podatkov in sprejemanje odločitev."

(Dr. Elisabeth Dellegrazie, ki na Univerzi Concordia v Chicagu poučuje o marketingu, vodenju in globalnem menedžmentu, trenutno pa gostuje na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, o tem, kaj bo bistveno spremenilo marketing v prihodnosti; v intervjuju za Večerovo prilogo V soboto)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Fašistični režimi sovražijo novinarje in sodnike. Ker so ti prva linija pričevanja. Vidijo in povedo.«

Hélène Frappat, pisateljica, filozofinja in prevajalka

Varuh človekovih pravic / »Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Izbruhi nasilja so odsev sistemskih pomanjkljivosti

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi