Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 23  |  Kultura  |  Film

Klovn v koruznem polju

Clown in a Cornfield, 2025, Eli Craig

zadržan +

It.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 23  |  Kultura  |  Film

zadržan +

It.

Kettle Springs, mestece v Missouriju, je ekonomsko presahnilo, ko je nenadoma zgorela tovarna koruznega sirupa, požar pa naj bi zakrivili objestni najstniki, ki jih doleti brutalna kazen – skrivnostni serijski morilec, alias klovn Frendo (novi Pennywise), nekdanja maskota tovarne, se nadnje spravi s takšno psihopatsko vnemo, kot se v Krikih nad najstnike spravljajo maskirani feni Edvarda Muncha, kot se v Petkih trinajstega nad najstnike spravlja Jason Voorhees in kot se v Nočeh čarovnic nad najstnike spravlja Michael Myers. Ni sicer nujno, da so tovarno zažgali prav ti najstniki (Katie Douglas, Carson MacCormac, Cassandra Potenza itd.), toda krivi so, ker nimajo nobene empatije do tovarne, v kateri so »odraščali« njihovi starši in starši njihovih staršev. Pred obličjem Frenda niso nedolžni, kar pa ne pomeni, da imajo prav generacije, ki so jim zgorele tovarne in ki so se zato oklenili Boga, puške in Trumpa.

Nove generacije so prepuščene sebi, svoji lastni iznajdljivosti in smislu za preživetje – v svojem boju z demoni preteklosti, klovni kapitalizma, ki je izdal podeželje, ne morejo računati na svoje starše. Klovn v koruznem polju, ki ga je posnel Eli Craig, avtor kultne farsične grozljivke Tucker & Dale vs. Evil, je slasher, ki brezmejno uživa v klišejih. Na nobenega ne pozabi. Vsakega prikliče in objame in porabi, običajno groteskno, karnevalsko, a vendar povsem nepresenetljivo. Vse to, kar počne, deluje zelo znano, domačno, tako da je najbolj srhljiva in šokantna prav ta kapitalistična domačnost, v katero so zavite grozote, grozotnosti in grozovitosti, ki so strukturirane kot vici, a ne ravno ne vem kako duhoviti. (kino)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.