Rostja Močnik

 |  Mladina 37  |  Družba

Vojaški izzivi na festivalu športa, kamor so vodili tudi osnovnošolce

Vojaški šport?

Spomin, ki so ga dobili mladi udeleženci vojaškega poligona

Spomin, ki so ga dobili mladi udeleženci vojaškega poligona

Letos je v parku Tivoli občina Ljubljana organizirala tretji Ljubljanski festival športa. Obiskovalci so se lahko pomerili v košarki, odbojki, šahu in drugih športih. Na festival je prišla tudi Slovenska vojska. V duhu vojaškega življenja so organizirali orientacijski tek, oskrbo poškodovanca, vojaško vadbo in vojaški poligon.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Rostja Močnik

 |  Mladina 37  |  Družba

Spomin, ki so ga dobili mladi udeleženci vojaškega poligona

Spomin, ki so ga dobili mladi udeleženci vojaškega poligona

Letos je v parku Tivoli občina Ljubljana organizirala tretji Ljubljanski festival športa. Obiskovalci so se lahko pomerili v košarki, odbojki, šahu in drugih športih. Na festival je prišla tudi Slovenska vojska. V duhu vojaškega življenja so organizirali orientacijski tek, oskrbo poškodovanca, vojaško vadbo in vojaški poligon.

Med 3. in 5. septembrom so festival športa obiskale tudi nekatere ljubljanske osnovne šole. Program za osnovnošolce je vključeval tudi vojaško urjenje. Po opravljenem vojaškem poligonu in drugih nalogah so učenci in učenke prejeli prijavnice za prostovoljni vojaški tabor. Poleg tega so zmagovalci skupinskih izzivov prejeli še vojaško identifikacijsko ploščico z napisom postanivojak.si, grbom slovenske vojske in geslom »Enotni«. Na poligonu so zagotovo sodelovali otroci, starejši od 10 let, morda pa celo mlajši.

Ploščice, zvezki in podobna darila za osnovnošolce so del novega marketinškega pristopa Slovenske vojske. Ta očitno želi tudi najmlajše prepričati, da je biti vojak nekaj dobrega in domoljubnega, seveda z namenom, da bodo ti otroci, ko bodo zrasli, poklicno pot začeli v Slovenski vojski.

Res je, da ima Slovenska vojska težave s številnostjo, res je tudi, da se premlevajo ideje o uvedbi mehke različice obveznega služenja vojaškega roka, a tovrstno poveličevanje vojaškega poklica je seveda zloraba športnega dneva in zloraba najmlajših.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.