Plošča / The Horrors: Skying

2011, XL Recordings

Veljko Njegovan
MLADINA, št. 28, 15. 7. 2011

Britanski kvintet The Horrors se že od prvega albuma ukvarja z iskanjem izvirnega glasbenega izraza, pri čemer so si fantje doslej izposojali od psihedeličnega in garažnega rocka šestdesetih let, vrhunske postpunkovske ustvarjalnosti osemdesetih in t. i. shogaza. Pri uspehu hvaljenega prejšnjega albuma Primary Colours jim je pomagala producentska taktirka Geoffa Barrowa (Portishead), tokrat pa jim pomagajo lastne glasbene izkušnje, saj je Skying rezultat dela in produkcije same skupine. Na albumu prevladujejo vokalni vrhunci pevca Farisa Badwana, izraziti analogni sintetizatorji in značilne kitare, ki precej spominjajo na zlato obdobje britanskega postpunka, še posebej na Simple Minds ali liverpoolsko skupino Echo & The Bunnymen. Skyline dokazuje, da je lahko sistematično recikliranje zgodovine popularne glasbe tudi ustvarjalno in izvirno.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Veljko Njegovan
MLADINA, št. 28, 15. 7. 2011

Britanski kvintet The Horrors se že od prvega albuma ukvarja z iskanjem izvirnega glasbenega izraza, pri čemer so si fantje doslej izposojali od psihedeličnega in garažnega rocka šestdesetih let, vrhunske postpunkovske ustvarjalnosti osemdesetih in t. i. shogaza. Pri uspehu hvaljenega prejšnjega albuma Primary Colours jim je pomagala producentska taktirka Geoffa Barrowa (Portishead), tokrat pa jim pomagajo lastne glasbene izkušnje, saj je Skying rezultat dela in produkcije same skupine. Na albumu prevladujejo vokalni vrhunci pevca Farisa Badwana, izraziti analogni sintetizatorji in značilne kitare, ki precej spominjajo na zlato obdobje britanskega postpunka, še posebej na Simple Minds ali liverpoolsko skupino Echo & The Bunnymen. Skyline dokazuje, da je lahko sistematično recikliranje zgodovine popularne glasbe tudi ustvarjalno in izvirno.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Kršitve volilnega molka

Volivce so nagovarjali v cerkvah, v SDS pa so spet razpošiljali SMS-sporočila

Naslovna tema

Triumf laži

Velike laži in kršenje demokratičnih pravil so hudo breme, ki ga nosijo zmagovalci referenduma o pravicah manjšine

V središču

Spet laži o plačah

Zakaj trditve, da so slovenske plače med najbolj obremenjenimi, niso resnične