kritiki / Čas v stopinjah: politično življenje dr. Janeza Drnovška

Skupinska razstava fotografij, festival Fotopub, Novo mesto

MLADINA, št. 30, 24. 7. 2008

Borut Križ, arheolog: “Razstava fotografij Janeza Drnovška je zelo simpatična, še posebej mi je bilo všeč, da je na njej sodelovalo toliko fotografov, ki pa so se pri fotografiranju nekdanjega predsednika srečevali z istim problemom. Drnovšek je bil namreč nefotogeničen, zato je bilo fotografsko delo zelo nehvaležno, in ob ogledu razstave se mi je zdelo, da so vsi res odgarali svoje. Razstava prikazuje Drnovška kot državnika in ne vključuje njegovega osebnega življenja.”

Borut Križ, arheolog: “Razstava fotografij Janeza Drnovška je zelo simpatična, še posebej mi je bilo všeč, da je na njej sodelovalo toliko fotografov, ki pa so se pri fotografiranju nekdanjega predsednika srečevali z istim problemom. Drnovšek je bil namreč nefotogeničen, zato je bilo fotografsko delo zelo nehvaležno, in ob ogledu razstave se mi je zdelo, da so vsi res odgarali svoje. Razstava prikazuje Drnovška kot državnika in ne vključuje njegovega osebnega življenja.”
© Borut Peterlin






ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 30, 24. 7. 2008

Borut Križ, arheolog: “Razstava fotografij Janeza Drnovška je zelo simpatična, še posebej mi je bilo všeč, da je na njej sodelovalo toliko fotografov, ki pa so se pri fotografiranju nekdanjega predsednika srečevali z istim problemom. Drnovšek je bil namreč nefotogeničen, zato je bilo fotografsko delo zelo nehvaležno, in ob ogledu razstave se mi je zdelo, da so vsi res odgarali svoje. Razstava prikazuje Drnovška kot državnika in ne vključuje njegovega osebnega življenja.”

Borut Križ, arheolog: “Razstava fotografij Janeza Drnovška je zelo simpatična, še posebej mi je bilo všeč, da je na njej sodelovalo toliko fotografov, ki pa so se pri fotografiranju nekdanjega predsednika srečevali z istim problemom. Drnovšek je bil namreč nefotogeničen, zato je bilo fotografsko delo zelo nehvaležno, in ob ogledu razstave se mi je zdelo, da so vsi res odgarali svoje. Razstava prikazuje Drnovška kot državnika in ne vključuje njegovega osebnega življenja.”
© Borut Peterlin






 Jana Lutovac Lah, nekdanja svetovalka predsednika republike za odnose z javnostmi: “Na fotorazstavi, posvečeni dr. Janezu Drnovšku, sem se spomnila vseh tistih dogodivščin, ki so se dogajale v ‘backstageu’, pa na fotografijah niso vidne. Podoživela sem obdobje, ki je bilo sicer kratko (zadnji dve leti), a izjemno bogato. Še posebej se me je spet dotaknila Kitajska. Mislim, da sem se na tej razstavi tudi dejansko poslovila od dr. Janeza Drnovška. Zato je bila zame še toliko močnejša. Lepa razstava, pohvale Jocu in vsem sodelujočim fotografom.”

Jana Lutovac Lah, nekdanja svetovalka predsednika republike za odnose z javnostmi: “Na fotorazstavi, posvečeni dr. Janezu Drnovšku, sem se spomnila vseh tistih dogodivščin, ki so se dogajale v ‘backstageu’, pa na fotografijah niso vidne. Podoživela sem obdobje, ki je bilo sicer kratko (zadnji dve leti), a izjemno bogato. Še posebej se me je spet dotaknila Kitajska. Mislim, da sem se na tej razstavi tudi dejansko poslovila od dr. Janeza Drnovška. Zato je bila zame še toliko močnejša. Lepa razstava, pohvale Jocu in vsem sodelujočim fotografom.”
© Borut Peterlin

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice

Teden

V šoli ali doma?

Ustavno sodišče potrdilo ustavnost zakonskih sprememb pri urejanju šolanja od doma

Kultura

»V Ljubljani se dogaja to, kar opažam povsod po Evropi«

Vincenzo Latronico, italijanski pisatelj, avtor svetovne uspešnice Popolnosti, o Berlinu nekoč in danes, gentrifikaciji, normativnem seksu, izgubljenem evropskem projektu in pomenu skupnosti