kritiki / Predstava Betontanca “Marš ljubezni”
Srednja šola za elektrotehniko in računalništvo, Ljubljana
MLADINA, št. 37, 11. 9. 2008
 

Sebastijan Horvat, gledališki režiser: “Gre za tehnično zanimivo in zahtevno predstavo, ki skuša v svojem preprostem in naivnem miselnem horizontu nagovarjati kar najširšo množico mladih nezahtevnih gledalcev. Predstava se nameni zapolniti vse čute gledalca z atraktivnim videom, zvokom (izvrstni bend), ‘scensko inštalacijo’ in spretnimi ter hitrimi igralci/performerji. Žal vse skupaj ostaja na nivoju kratkega videospota, ki ti lahko popestri večer, lahko pa tudi spravi ob dobro voljo. Matjaž Pograjc tokrat ni povsem prepričal.”
© Samo Bešlagič
 
 
 
 
 
 
 
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
 
Sebastijan Horvat, gledališki režiser: “Gre za tehnično zanimivo in zahtevno predstavo, ki skuša v svojem preprostem in naivnem miselnem horizontu nagovarjati kar najširšo množico mladih nezahtevnih gledalcev. Predstava se nameni zapolniti vse čute gledalca z atraktivnim videom, zvokom (izvrstni bend), ‘scensko inštalacijo’ in spretnimi ter hitrimi igralci/performerji. Žal vse skupaj ostaja na nivoju kratkega videospota, ki ti lahko popestri večer, lahko pa tudi spravi ob dobro voljo. Matjaž Pograjc tokrat ni povsem prepričal.”
© Samo Bešlagič
 
 
 
 
 
 
 
 
Igor Samobor, gledališki igralec: “Pograjčeve predstave so mi blizu, saj so polne pozitivne energije in neposrednosti, hkrati pa vsebujejo misli, ki lahko razburkajo to našo gledališko sceno. Zdi se mi, da se izvajalci še nekaj časa ne bodo izčrpali, saj imajo še veliko povedati, predvsem Pograjc. Izpostavljajo namreč stvari, ki se nas vseh tičejo, vse te medijske zlorabe ljudi, vojn in miru, vse gre skozi dodatno flajšmašino, tako da smo na koncu vsi kot prestreljenec na koncu predstave - mrtvi. In prav ljubezen naj bi nas vse držala pokonci.”
© Miha Fras