kritiki / Pantagruelova svakinja

Otvoritvena predstava gledališkega festivala Ex Ponto, SNG Drama, Ljubljana

MLADINA, št. 38, 18. 9. 2008

 Barbara Pia Jenič, gledališče Senzorium: “Sklepam, da je delo nastalo na podlagi improvizacij igralcev, ki jih moram pohvaliti v virtuoznosti lastnih instrumentov, hitri in natančni izpeljavi, dobri organiziranosti in mizanscenski logistiki na odru. Z režiserskega stališča obožujem poetično ekspanzijo odrskega prostora in časa, namenjenega preprosti banalni akciji, ki zategadelj postane čista pesem. Čarobne rešitve, čisti prehodi, subtilni jezik. Vizualni Senzorium. Ex ponto je zelo toplo, gostoljubno, odprto in kreativno druženje.”

Barbara Pia Jenič, gledališče Senzorium: “Sklepam, da je delo nastalo na podlagi improvizacij igralcev, ki jih moram pohvaliti v virtuoznosti lastnih instrumentov, hitri in natančni izpeljavi, dobri organiziranosti in mizanscenski logistiki na odru. Z režiserskega stališča obožujem poetično ekspanzijo odrskega prostora in časa, namenjenega preprosti banalni akciji, ki zategadelj postane čista pesem. Čarobne rešitve, čisti prehodi, subtilni jezik. Vizualni Senzorium. Ex ponto je zelo toplo, gostoljubno, odprto in kreativno druženje.”
© Samo Bešlagič








ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 38, 18. 9. 2008

 Barbara Pia Jenič, gledališče Senzorium: “Sklepam, da je delo nastalo na podlagi improvizacij igralcev, ki jih moram pohvaliti v virtuoznosti lastnih instrumentov, hitri in natančni izpeljavi, dobri organiziranosti in mizanscenski logistiki na odru. Z režiserskega stališča obožujem poetično ekspanzijo odrskega prostora in časa, namenjenega preprosti banalni akciji, ki zategadelj postane čista pesem. Čarobne rešitve, čisti prehodi, subtilni jezik. Vizualni Senzorium. Ex ponto je zelo toplo, gostoljubno, odprto in kreativno druženje.”

Barbara Pia Jenič, gledališče Senzorium: “Sklepam, da je delo nastalo na podlagi improvizacij igralcev, ki jih moram pohvaliti v virtuoznosti lastnih instrumentov, hitri in natančni izpeljavi, dobri organiziranosti in mizanscenski logistiki na odru. Z režiserskega stališča obožujem poetično ekspanzijo odrskega prostora in časa, namenjenega preprosti banalni akciji, ki zategadelj postane čista pesem. Čarobne rešitve, čisti prehodi, subtilni jezik. Vizualni Senzorium. Ex ponto je zelo toplo, gostoljubno, odprto in kreativno druženje.”
© Samo Bešlagič








  Dr. Uroš Grilc, načelnik Oddelka za kulturo na MOL: “Silviu Purcarete je v uprizoritvi Rabelaisove literarne podlage izbral radikalen pristop: zgodbi je praktično v celoti vzel govor, na ravni zvočnosti pa dodal nekaj neartikuliranih krikov in živalskih zvokov. A kljub temu silovita erudicija besedila v predstavi ni okrnjena, temveč premeščena v polje gibov, čustvenih izbruhov in vztrajnega ritma predstave. Ne zmotijo je bistveno niti občasno predvidljivi zapleti in razpleti, ki pa prav zaradi svoje predvidljivosti še bolj uspejo v svojem parodičnem učinkovanju.”

Dr. Uroš Grilc, načelnik Oddelka za kulturo na MOL: “Silviu Purcarete je v uprizoritvi Rabelaisove literarne podlage izbral radikalen pristop: zgodbi je praktično v celoti vzel govor, na ravni zvočnosti pa dodal nekaj neartikuliranih krikov in živalskih zvokov. A kljub temu silovita erudicija besedila v predstavi ni okrnjena, temveč premeščena v polje gibov, čustvenih izbruhov in vztrajnega ritma predstave. Ne zmotijo je bistveno niti občasno predvidljivi zapleti in razpleti, ki pa prav zaradi svoje predvidljivosti še bolj uspejo v svojem parodičnem učinkovanju.”
© Samo Bešlagič

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Fašistični režimi sovražijo novinarje in sodnike. Ker so ti prva linija pričevanja. Vidijo in povedo.«

Hélène Frappat, pisateljica, filozofinja in prevajalka

Varuh človekovih pravic / »Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Izbruhi nasilja so odsev sistemskih pomanjkljivosti

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi