Umetnost / Digitalizacija Bacha

Dr. Gregor Pompe, muzikolog, asistent na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v Ljubljani, glasbeni kritik in skladatelj

Veljko Njegovan
MLADINA, št. 45, 6. 11. 2008

/media/www/slike.old/mladina/laibachgregor_pompe_tadej_nidari.jpg

© Tadej Žnidarčič

Kako kot strokovnjak za klasično ali »umetniško« glasbo gledate na zadnji projekt skupine Laibach - predelavo Umetnosti fuge J. S. Bacha, ki jo je skupina izvedla v elektronski različici, s sodobnimi tehnologijami?

Je uporaba sodobnih tehnologij (računalnika) pri projektu LaibachKunstderFuge upravičena, glede na znano dejstvo, da izvirno delo ni bilo namenjeno nobenemu posebnemu inštrumentu?

Leta 1997 je Laibach že nastopil s slovenskimi filharmoniki v Cankarjevem domu. Mislite, da je njegova vizija Umetnosti fuge v Slovenski filharmoniji ideološko obarvana ali gre zgolj za nekakšno posvetilo J. S. Bachu kot skladatelju?

Kako gledate na najrazličnejše mešanice slogov v popularni glasbi, v katerih se pogosto znajdejo tudi izvajalci klasične glasbe - ki si s tem početjem očitno utrjujejo finančni status. Ali se, po vašem, Laibach razlikuje od takšnih, glasbeno pogosto neposrečenih poskusov?

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Veljko Njegovan
MLADINA, št. 45, 6. 11. 2008

/media/www/slike.old/mladina/laibachgregor_pompe_tadej_nidari.jpg

© Tadej Žnidarčič

Kako kot strokovnjak za klasično ali »umetniško« glasbo gledate na zadnji projekt skupine Laibach - predelavo Umetnosti fuge J. S. Bacha, ki jo je skupina izvedla v elektronski različici, s sodobnimi tehnologijami?

Je uporaba sodobnih tehnologij (računalnika) pri projektu LaibachKunstderFuge upravičena, glede na znano dejstvo, da izvirno delo ni bilo namenjeno nobenemu posebnemu inštrumentu?

Leta 1997 je Laibach že nastopil s slovenskimi filharmoniki v Cankarjevem domu. Mislite, da je njegova vizija Umetnosti fuge v Slovenski filharmoniji ideološko obarvana ali gre zgolj za nekakšno posvetilo J. S. Bachu kot skladatelju?

Kako gledate na najrazličnejše mešanice slogov v popularni glasbi, v katerih se pogosto znajdejo tudi izvajalci klasične glasbe - ki si s tem početjem očitno utrjujejo finančni status. Ali se, po vašem, Laibach razlikuje od takšnih, glasbeno pogosto neposrečenih poskusov?

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Glavni članek

Umetnost

Lai-Bach


Preberite tudi

Intervju

»Če bo ta reforma padla, nikjer ne piše, da naslednja ne bo vsebovala 42 let delovne dobe«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

»Vsak poskus cenzure je zavržna izraba moči«

Cankarjeva nagrada je našla nov dom v Ljubljani