Umetnost / Digitalizacija Bacha
Dr. Gregor Pompe, muzikolog, asistent na Oddelku za muzikologijo Filozofske fakultete v Ljubljani, glasbeni kritik in skladatelj
Veljko Njegovan
MLADINA, št. 45, 6. 11. 2008

© Tadej Žnidarčič
Kako kot strokovnjak za klasično ali »umetniško« glasbo gledate na zadnji projekt skupine Laibach - predelavo Umetnosti fuge J. S. Bacha, ki jo je skupina izvedla v elektronski različici, s sodobnimi tehnologijami?
Je uporaba sodobnih tehnologij (računalnika) pri projektu LaibachKunstderFuge upravičena, glede na znano dejstvo, da izvirno delo ni bilo namenjeno nobenemu posebnemu inštrumentu?
Leta 1997 je Laibach že nastopil s slovenskimi filharmoniki v Cankarjevem domu. Mislite, da je njegova vizija Umetnosti fuge v Slovenski filharmoniji ideološko obarvana ali gre zgolj za nekakšno posvetilo J. S. Bachu kot skladatelju?
Kako gledate na najrazličnejše mešanice slogov v popularni glasbi, v katerih se pogosto znajdejo tudi izvajalci klasične glasbe - ki si s tem početjem očitno utrjujejo finančni status. Ali se, po vašem, Laibach razlikuje od takšnih, glasbeno pogosto neposrečenih poskusov?
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Veljko Njegovan
MLADINA, št. 45, 6. 11. 2008

© Tadej Žnidarčič
Kako kot strokovnjak za klasično ali »umetniško« glasbo gledate na zadnji projekt skupine Laibach - predelavo Umetnosti fuge J. S. Bacha, ki jo je skupina izvedla v elektronski različici, s sodobnimi tehnologijami?
Je uporaba sodobnih tehnologij (računalnika) pri projektu LaibachKunstderFuge upravičena, glede na znano dejstvo, da izvirno delo ni bilo namenjeno nobenemu posebnemu inštrumentu?
Leta 1997 je Laibach že nastopil s slovenskimi filharmoniki v Cankarjevem domu. Mislite, da je njegova vizija Umetnosti fuge v Slovenski filharmoniji ideološko obarvana ali gre zgolj za nekakšno posvetilo J. S. Bachu kot skladatelju?
Kako gledate na najrazličnejše mešanice slogov v popularni glasbi, v katerih se pogosto znajdejo tudi izvajalci klasične glasbe - ki si s tem početjem očitno utrjujejo finančni status. Ali se, po vašem, Laibach razlikuje od takšnih, glasbeno pogosto neposrečenih poskusov?