8 dni na teden / Višja branost

Peter Petrovčič
MLADINA, št. 48, 27. 11. 2008

/media/www/slike.old/mladina/tkratkimladina_ml.jpg

© Matej Leskovšek

Po najnovejših podatkih raziskave Revidirana prodana naklada Slovenske oglaševalske zbornice se je v trimesečju julij-september letos prodaja Mladine dvignila za dobrih tisoč prodanih izvodov, kar pomeni slabih osem odstotkov, in je najvišja v zadnjih štirih letih. Poleg Mladine je naklada malenkost zrasla tudi dnevniku Finance, sicer pa je v skladu z negativnim trendom za tiskane medije vsem drugim resnejšim dnevnikom in tednikom naklada spet nekoliko padla in so tako vsi po vrsti spet prodali najmanj izvodov od konca leta 2004, odkar se izvaja raziskava.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Peter Petrovčič
MLADINA, št. 48, 27. 11. 2008

/media/www/slike.old/mladina/tkratkimladina_ml.jpg

© Matej Leskovšek

Po najnovejših podatkih raziskave Revidirana prodana naklada Slovenske oglaševalske zbornice se je v trimesečju julij-september letos prodaja Mladine dvignila za dobrih tisoč prodanih izvodov, kar pomeni slabih osem odstotkov, in je najvišja v zadnjih štirih letih. Poleg Mladine je naklada malenkost zrasla tudi dnevniku Finance, sicer pa je v skladu z negativnim trendom za tiskane medije vsem drugim resnejšim dnevnikom in tednikom naklada spet nekoliko padla in so tako vsi po vrsti spet prodali najmanj izvodov od konca leta 2004, odkar se izvaja raziskava.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

Kdo ob taki komercialni televiziji potrebuje propagandna trobila?

»Dajte nehat’«

Petra Lesjak Tušek / »Janša napada z vsemi topovi«

IZJAVA DNEVA

Intervju

»Na skrajni desnici imamo fantovski klub, le da so fantje v resnici dečki«

Éric Fassin, sociolog