kritiki / Fotografska razstava Fotografija, ki je ni
Mestna galerija, Piran
MLADINA, št. 52, 23. 12. 2008

Ida Hiršenfelder, kritičarka in kustosinja: “Razstava se izmika estetskemu, formalističnemu dojemanju fotografije, ki jo vztrajno peha v polje mimetične umetnosti. Skoraj petdeset fotografov in umetnikov se pri svojem delu ukvarja z različnimi postopki negacij, uničevanja, naracij, kodiranja in humorja, da bi izrazili kompleksne in ponekod neizrekljive vsebine. Med njimi bi posebej omenila inštalacijo Vlaste Delimar, Ernsta Logarja, Ulayeve Polaroide, Praznino Hermes Payrhuberja, txt kodo jpg datoteke Dejana Habichta in posnetek Smile Tanje Lažetić iz kultnega filma Blowup.”
© Boštjan Pucelj
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Ida Hiršenfelder, kritičarka in kustosinja: “Razstava se izmika estetskemu, formalističnemu dojemanju fotografije, ki jo vztrajno peha v polje mimetične umetnosti. Skoraj petdeset fotografov in umetnikov se pri svojem delu ukvarja z različnimi postopki negacij, uničevanja, naracij, kodiranja in humorja, da bi izrazili kompleksne in ponekod neizrekljive vsebine. Med njimi bi posebej omenila inštalacijo Vlaste Delimar, Ernsta Logarja, Ulayeve Polaroide, Praznino Hermes Payrhuberja, txt kodo jpg datoteke Dejana Habichta in posnetek Smile Tanje Lažetić iz kultnega filma Blowup.”
© Boštjan Pucelj

Vlado Cvar, fotograf: “Vesel sem, da je razstava pokazala, da se fotografija ne konča pri goli formi, ampak da se fotograf lahko poda globlje in odkrije več. Vasja Nagy, kurator razstave, nam je na predavanjih v našem fotografskem klubu večkrat predaval, da fotografija ne sme ostati kot zgolj kompozicija, saj kot taka postane dolgočasna. 48 avtorjev, ki jih je Nagy povabil na razstavo, je to uspešno dokazalo: da znajo iti globlje.”
© Boštjan Pucelj