|  Mladina 52  |  Kultura

Fotografska razstava Fotografija, ki je ni

Mestna galerija, Piran

Ida Hiršenfelder, kritičarka in kustosinja: “Razstava se izmika estetskemu, formalističnemu dojemanju fotografije, ki jo vztrajno peha v polje mimetične umetnosti. Skoraj petdeset fotografov in umetnikov se pri svojem delu ukvarja z različnimi postopki negacij, uničevanja, naracij, kodiranja in humorja, da bi izrazili kompleksne in ponekod neizrekljive vsebine. Med njimi bi posebej omenila inštalacijo Vlaste Delimar, Ernsta Logarja, Ulayeve Polaroide, Praznino Hermes Payrhuberja, txt kodo jpg datoteke Dejana Habichta in posnetek Smile Tanje Lažetić iz kultnega filma Blowup.”

Ida Hiršenfelder, kritičarka in kustosinja: “Razstava se izmika estetskemu, formalističnemu dojemanju fotografije, ki jo vztrajno peha v polje mimetične umetnosti. Skoraj petdeset fotografov in umetnikov se pri svojem delu ukvarja z različnimi postopki negacij, uničevanja, naracij, kodiranja in humorja, da bi izrazili kompleksne in ponekod neizrekljive vsebine. Med njimi bi posebej omenila inštalacijo Vlaste Delimar, Ernsta Logarja, Ulayeve Polaroide, Praznino Hermes Payrhuberja, txt kodo jpg datoteke Dejana Habichta in posnetek Smile Tanje Lažetić iz kultnega filma Blowup.”
© Boštjan Pucelj








 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 52  |  Kultura

Ida Hiršenfelder, kritičarka in kustosinja: “Razstava se izmika estetskemu, formalističnemu dojemanju fotografije, ki jo vztrajno peha v polje mimetične umetnosti. Skoraj petdeset fotografov in umetnikov se pri svojem delu ukvarja z različnimi postopki negacij, uničevanja, naracij, kodiranja in humorja, da bi izrazili kompleksne in ponekod neizrekljive vsebine. Med njimi bi posebej omenila inštalacijo Vlaste Delimar, Ernsta Logarja, Ulayeve Polaroide, Praznino Hermes Payrhuberja, txt kodo jpg datoteke Dejana Habichta in posnetek Smile Tanje Lažetić iz kultnega filma Blowup.”

Ida Hiršenfelder, kritičarka in kustosinja: “Razstava se izmika estetskemu, formalističnemu dojemanju fotografije, ki jo vztrajno peha v polje mimetične umetnosti. Skoraj petdeset fotografov in umetnikov se pri svojem delu ukvarja z različnimi postopki negacij, uničevanja, naracij, kodiranja in humorja, da bi izrazili kompleksne in ponekod neizrekljive vsebine. Med njimi bi posebej omenila inštalacijo Vlaste Delimar, Ernsta Logarja, Ulayeve Polaroide, Praznino Hermes Payrhuberja, txt kodo jpg datoteke Dejana Habichta in posnetek Smile Tanje Lažetić iz kultnega filma Blowup.”
© Boštjan Pucelj








Vlado Cvar, fotograf: “Vesel sem, da je razstava pokazala, da se fotografija ne konča pri goli formi, ampak da se fotograf lahko poda globlje in odkrije več. Vasja Nagy, kurator razstave, nam je na predavanjih v našem fotografskem klubu večkrat predaval, da fotografija ne sme ostati kot zgolj kompozicija, saj kot taka postane dolgočasna. 48 avtorjev, ki jih je Nagy povabil na razstavo, je to uspešno dokazalo: da znajo iti globlje.”

Vlado Cvar, fotograf: “Vesel sem, da je razstava pokazala, da se fotografija ne konča pri goli formi, ampak da se fotograf lahko poda globlje in odkrije več. Vasja Nagy, kurator razstave, nam je na predavanjih v našem fotografskem klubu večkrat predaval, da fotografija ne sme ostati kot zgolj kompozicija, saj kot taka postane dolgočasna. 48 avtorjev, ki jih je Nagy povabil na razstavo, je to uspešno dokazalo: da znajo iti globlje.”
© Boštjan Pucelj

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.