Plošče / Murcof: The Versailles Sessions

2008, Leaf

Goran Kompoš
MLADINA, št. 52, 23. 12. 2008

+ + + + +

 

 

Pred dobrimi šestimi leti je na elektronsko sceno z velikimi koraki stopil mehiški producent Fernando Corona alias Murcof. Njegovo minimalistično, v drone nameščeno prečenje elektronske in klasične glasbe je od takrat postajalo vse bolj prefinjeno, to pa ga je pripeljalo v krog najbolj cenjenih sodobnih kreativcev. Trend digitalne natančnosti, akustične topline in cinematične atmosferike sedaj nadaljuje z (med)plošč-kom, ki zaznamuje njegovo lansko sodelovanje na festivalu luči, zvoka in vode v versajskem dvorcu. Posebej v ta namen posneta akustična baročna glasba skozi Coronovo subtilno manipulacijo in vzorčenje zabriše tristopetdesetletni časovni razmik in zakrivi enega letošnjih najlepših elektroakustičnih albumov.


ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Goran Kompoš
MLADINA, št. 52, 23. 12. 2008

+ + + + +

 

 

 

Pred dobrimi šestimi leti je na elektronsko sceno z velikimi koraki stopil mehiški producent Fernando Corona alias Murcof. Njegovo minimalistično, v drone nameščeno prečenje elektronske in klasične glasbe je od takrat postajalo vse bolj prefinjeno, to pa ga je pripeljalo v krog najbolj cenjenih sodobnih kreativcev. Trend digitalne natančnosti, akustične topline in cinematične atmosferike sedaj nadaljuje z (med)plošč-kom, ki zaznamuje njegovo lansko sodelovanje na festivalu luči, zvoka in vode v versajskem dvorcu. Posebej v ta namen posneta akustična baročna glasba skozi Coronovo subtilno manipulacijo in vzorčenje zabriše tristopetdesetletni časovni razmik in zakrivi enega letošnjih najlepših elektroakustičnih albumov.


Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Spomenka Hribar / Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.