8 dni na teden / Top flop: Nezadovoljni potrošniki

Staš Zgonik
MLADINA, št. 5, 5. 2. 2009

Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Staš Zgonik
MLADINA, št. 5, 5. 2. 2009

Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.


Storitve in dobrine, s katerimi so državljani EU najbolj in najmanj zadovoljni - po deležu zadovoljnih (v %)

TOP5
Nova motorna vozila 79,9
Brezalkoholne pijače 77,8
Električni gospodinjski aparati 77,1
Meso 76
Oprema za prosti čas 75,8

FLOP5

Medkrajevni javni promet 44,5
Mestni javni promet 45,6
Fiksna telefonija 52
Poštne storitve 52,9
Oskrba z elektriko 57,6

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Fašistični režimi sovražijo novinarje in sodnike. Ker so ti prva linija pričevanja. Vidijo in povedo.«

Hélène Frappat, pisateljica, filozofinja in prevajalka

Varuh človekovih pravic / »Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Izbruhi nasilja so odsev sistemskih pomanjkljivosti

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi