Plošče / Baikonour: Your Ear Knows Future
2009, Melodic
Goran Kompoš
MLADINA, št. 5, 5. 2. 2009
+ + +
Postrock je v zanki svojih klišejev že skorajda povsem zamrl. »Skorajda« zato, ker nekateri posamezniki te klišeje vendarle znajo obrniti sebi v prid in iz nekega ne povsem jasnega razloga med njimi v zadnjem času prednjačijo glasbeniki francoskega rodu. Tudi Jean-Emmanuel Krieger, producent za (kozmonavtskim) imenom Baikonour, s svojo opojno glasbo, v kateri se prepletajo elementi krautrocka, psihedelije in retroelektronike, uspešno krmari med šablonskimi čermi postrocka. Medtem ko sredinska struja zganja depresijo v omniozni brezizhodnosti, Krieger s sintetično eteričnostjo razpoloženje dviguje. Nič pa se ne bi pritoževali, če bi prostor na drugem dolgometražcu odmeril še kakšni hitrejši, morebiti vokalno nadgrajeni viži.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 5, 5. 2. 2009
+ + +
Postrock je v zanki svojih klišejev že skorajda povsem zamrl. »Skorajda« zato, ker nekateri posamezniki te klišeje vendarle znajo obrniti sebi v prid in iz nekega ne povsem jasnega razloga med njimi v zadnjem času prednjačijo glasbeniki francoskega rodu. Tudi Jean-Emmanuel Krieger, producent za (kozmonavtskim) imenom Baikonour, s svojo opojno glasbo, v kateri se prepletajo elementi krautrocka, psihedelije in retroelektronike, uspešno krmari med šablonskimi čermi postrocka. Medtem ko sredinska struja zganja depresijo v omniozni brezizhodnosti, Krieger s sintetično eteričnostjo razpoloženje dviguje. Nič pa se ne bi pritoževali, če bi prostor na drugem dolgometražcu odmeril še kakšni hitrejši, morebiti vokalno nadgrajeni viži.