8 dni na teden / Top flop: Rast internetnih nakupov

Staš Zgonik
MLADINA, št. 13, 2. 4. 2009

V letu 2008 je 32 odstotkov prebivalcev EU, starih med 16 in 74 let, opravilo vsaj en nakup prek interneta. Leta 2007 je bil ta delež 30-, leta 2004 pa na primer 20-odstoten. Delež se je povečal v prav vseh državah EU. Med posameznimi starostnimi skupinami je prek interneta največ nakupovala skupina med 25. in 34. letom starosti (47 %), najmanj pa, pričakovano, najstarejši, med 65. in 74. letom (9 %). Največkrat je za nakupe iz kategorije potovanja in počitnice (14 %), sledijo obleke in športni pripomočki (13 %) ter knjige in revije (12 %). V Sloveniji je v letu 2008 prek interneta kupovalo 18 odstotkov ljudi (še leta 2004 le 8 %), s čimer si, skupaj s Poljsko, delimo tretje mesto med novimi članicami EU. Slovenija je ena od štirih v EU, kjer so bili nakupi prek interneta najbolj pogosti v starostni skupini 16-24 let.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Staš Zgonik
MLADINA, št. 13, 2. 4. 2009

V letu 2008 je 32 odstotkov prebivalcev EU, starih med 16 in 74 let, opravilo vsaj en nakup prek interneta. Leta 2007 je bil ta delež 30-, leta 2004 pa na primer 20-odstoten. Delež se je povečal v prav vseh državah EU. Med posameznimi starostnimi skupinami je prek interneta največ nakupovala skupina med 25. in 34. letom starosti (47 %), najmanj pa, pričakovano, najstarejši, med 65. in 74. letom (9 %). Največkrat je za nakupe iz kategorije potovanja in počitnice (14 %), sledijo obleke in športni pripomočki (13 %) ter knjige in revije (12 %). V Sloveniji je v letu 2008 prek interneta kupovalo 18 odstotkov ljudi (še leta 2004 le 8 %), s čimer si, skupaj s Poljsko, delimo tretje mesto med novimi članicami EU. Slovenija je ena od štirih v EU, kjer so bili nakupi prek interneta najbolj pogosti v starostni skupini 16-24 let.

Države EU po deležu ljudi (16-74 let), ki so v letu 2008 nakupovali prek spleta (v %)

TOP5
Danska 59
Velika Britanija 57
Nizozemska 56
Nemčija 53
Švedska 53

FLOP5
Bolgarija 3
Romunija 4
Litva 6
Grčija 9
Ciper 9


Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

Kako postati Slovenec?

Kakšna sreča, da se nam ni treba učiti slovenščine pri 30 ali celo 50 letih

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi