kritiki / Film Človek na žici

Uvod v 11. festival dokumentarnega filma

MLADINA, št. 13, 2. 4. 2009

Nerina T. Kocjančič, vodja promocije in trženja na Filmskem skladu: “Človek na žici ima vse glavne značilnosti avtorskega filma: dobro temo, ki je izpeljana z žarom in inovativnostjo. Zgodba je natančno izdelana, bogati jo prefinjen spoj različnih pripovednih elementov: prvoosebni spomini na akrobatski dogodek, ki je tudi umetniški dogodek, igrana rekonstrukcija, ki ponazarja kriminalni zaplet, arhivski posnetki in fotografije iz časa dogajanja. Po žanru je to dokumentarni film, ki pa je zaradi virtuoznega prepleta že naštetih elementov veliko več od tega: je film z veliko začetnico.”

Nerina T. Kocjančič, vodja promocije in trženja na Filmskem skladu: “Človek na žici ima vse glavne značilnosti avtorskega filma: dobro temo, ki je izpeljana z žarom in inovativnostjo. Zgodba je natančno izdelana, bogati jo prefinjen spoj različnih pripovednih elementov: prvoosebni spomini na akrobatski dogodek, ki je tudi umetniški dogodek, igrana rekonstrukcija, ki ponazarja kriminalni zaplet, arhivski posnetki in fotografije iz časa dogajanja. Po žanru je to dokumentarni film, ki pa je zaradi virtuoznega prepleta že naštetih elementov veliko več od tega: je film z veliko začetnico.”
© Borut Krajnc





ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 13, 2. 4. 2009

Nerina T. Kocjančič, vodja promocije in trženja na Filmskem skladu: “Človek na žici ima vse glavne značilnosti avtorskega filma: dobro temo, ki je izpeljana z žarom in inovativnostjo. Zgodba je natančno izdelana, bogati jo prefinjen spoj različnih pripovednih elementov: prvoosebni spomini na akrobatski dogodek, ki je tudi umetniški dogodek, igrana rekonstrukcija, ki ponazarja kriminalni zaplet, arhivski posnetki in fotografije iz časa dogajanja. Po žanru je to dokumentarni film, ki pa je zaradi virtuoznega prepleta že naštetih elementov veliko več od tega: je film z veliko začetnico.”

Nerina T. Kocjančič, vodja promocije in trženja na Filmskem skladu: “Človek na žici ima vse glavne značilnosti avtorskega filma: dobro temo, ki je izpeljana z žarom in inovativnostjo. Zgodba je natančno izdelana, bogati jo prefinjen spoj različnih pripovednih elementov: prvoosebni spomini na akrobatski dogodek, ki je tudi umetniški dogodek, igrana rekonstrukcija, ki ponazarja kriminalni zaplet, arhivski posnetki in fotografije iz časa dogajanja. Po žanru je to dokumentarni film, ki pa je zaradi virtuoznega prepleta že naštetih elementov veliko več od tega: je film z veliko začetnico.”
© Borut Krajnc





 Dr. Aleš Črnič, predstojnik Oddelka za kulturologijo na FDV: “Festival je izjemno dobrodošel, kot celota prepričljiv in nadvse zanimiv. Škoda le, da so ga organizatorji splavili z zatikajočim se, a hkrati samozagledanim otvoritvenim nagovorom, brez primernega odnosa do javne besede in publike. Sam otvoritveni film navdušuje z neustavljivo strastjo glavnega protagonista in v naša vse hitrejša, popolnoma praktično usmerjena življenja vnaša nek naiven optimizem, da so utopije, čeprav le v obliki ekscesa, še možne. A kaj, ko je film vendarle dokument nekega za zmeraj minulega časa.”

Dr. Aleš Črnič, predstojnik Oddelka za kulturologijo na FDV: “Festival je izjemno dobrodošel, kot celota prepričljiv in nadvse zanimiv. Škoda le, da so ga organizatorji splavili z zatikajočim se, a hkrati samozagledanim otvoritvenim nagovorom, brez primernega odnosa do javne besede in publike. Sam otvoritveni film navdušuje z neustavljivo strastjo glavnega protagonista in v naša vse hitrejša, popolnoma praktično usmerjena življenja vnaša nek naiven optimizem, da so utopije, čeprav le v obliki ekscesa, še možne. A kaj, ko je film vendarle dokument nekega za zmeraj minulega časa.”
© Miha Fras

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice

Teden

V šoli ali doma?

Ustavno sodišče potrdilo ustavnost zakonskih sprememb pri urejanju šolanja od doma

Kultura

»V Ljubljani se dogaja to, kar opažam povsod po Evropi«

Vincenzo Latronico, italijanski pisatelj, avtor svetovne uspešnice Popolnosti, o Berlinu nekoč in danes, gentrifikaciji, normativnem seksu, izgubljenem evropskem projektu in pomenu skupnosti