kritiki / Razkrivanje skritega

Razstava Dušana Piriha Hupa, Mestna galerija, Lj.

MLADINA, št. 14, 9. 4. 2009

Arne Hodalič, fotoreporter: “Zakaj mora zmeraj biti tako, da veličino del svojih sodobnikov vidimo šele potem, ko jih ni več? Še posebej, če so to naši prijatelji, kot je bil to Dušan Pirih Hup. Z njim si se srečal v mestu, poklepetal, rekel kakšno neumnost in šel naprej po svojih poteh. Šele včeraj, ko sem v Mestni galeriji gledal fantastično kvaliteto in popolno predanost njegovega dela, sem se zavedel, kaj smo s Hupom izgubili. In zdaj lahko samo premišljujem, če sem mu med tistimi neumnostmi kdaj tudi rekel: ‘Ej, Hup, fenomenalne stvari delaš!’ Upam, da sem ...”

Arne Hodalič, fotoreporter: “Zakaj mora zmeraj biti tako, da veličino del svojih sodobnikov vidimo šele potem, ko jih ni več? Še posebej, če so to naši prijatelji, kot je bil to Dušan Pirih Hup. Z njim si se srečal v mestu, poklepetal, rekel kakšno neumnost in šel naprej po svojih poteh. Šele včeraj, ko sem v Mestni galeriji gledal fantastično kvaliteto in popolno predanost njegovega dela, sem se zavedel, kaj smo s Hupom izgubili. In zdaj lahko samo premišljujem, če sem mu med tistimi neumnostmi kdaj tudi rekel: ‘Ej, Hup, fenomenalne stvari delaš!’ Upam, da sem ...”
© Borut Krajnc


ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 14, 9. 4. 2009

Arne Hodalič, fotoreporter: “Zakaj mora zmeraj biti tako, da veličino del svojih sodobnikov vidimo šele potem, ko jih ni več? Še posebej, če so to naši prijatelji, kot je bil to Dušan Pirih Hup. Z njim si se srečal v mestu, poklepetal, rekel kakšno neumnost in šel naprej po svojih poteh. Šele včeraj, ko sem v Mestni galeriji gledal fantastično kvaliteto in popolno predanost njegovega dela, sem se zavedel, kaj smo s Hupom izgubili. In zdaj lahko samo premišljujem, če sem mu med tistimi neumnostmi kdaj tudi rekel: ‘Ej, Hup, fenomenalne stvari delaš!’ Upam, da sem ...”

Arne Hodalič, fotoreporter: “Zakaj mora zmeraj biti tako, da veličino del svojih sodobnikov vidimo šele potem, ko jih ni več? Še posebej, če so to naši prijatelji, kot je bil to Dušan Pirih Hup. Z njim si se srečal v mestu, poklepetal, rekel kakšno neumnost in šel naprej po svojih poteh. Šele včeraj, ko sem v Mestni galeriji gledal fantastično kvaliteto in popolno predanost njegovega dela, sem se zavedel, kaj smo s Hupom izgubili. In zdaj lahko samo premišljujem, če sem mu med tistimi neumnostmi kdaj tudi rekel: ‘Ej, Hup, fenomenalne stvari delaš!’ Upam, da sem ...”
© Borut Krajnc


Iztok Osojnik, prevajalec: “Slikarstvo, kserografije in fotografije Hupa pokažejo, da je mogoče zrelo in premišljeno ustvarjati zunaj uradno uveljavljenih inštitucij in uradno uveljavljenih alternativ. Njegova retrospektiva pokaže, da se na obrobju in ozadju glavnih tokov, ki z leti pogosto poniknejo, zares dogaja živa scena, ki pomeni vitalen, če ne ključen prispevek k razširjanju notranjih in zunanjih obzorij. Škoda je le, da smo razstavo dobili deset do petnajst let za časom oziroma po smrti tega legendarnega ustvarjalca z alternativne scene.”

Iztok Osojnik, prevajalec: “Slikarstvo, kserografije in fotografije Hupa pokažejo, da je mogoče zrelo in premišljeno ustvarjati zunaj uradno uveljavljenih inštitucij in uradno uveljavljenih alternativ. Njegova retrospektiva pokaže, da se na obrobju in ozadju glavnih tokov, ki z leti pogosto poniknejo, zares dogaja živa scena, ki pomeni vitalen, če ne ključen prispevek k razširjanju notranjih in zunanjih obzorij. Škoda je le, da smo razstavo dobili deset do petnajst let za časom oziroma po smrti tega legendarnega ustvarjalca z alternativne scene.”
© Borut Krajnc

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice

Teden

V šoli ali doma?

Ustavno sodišče potrdilo ustavnost zakonskih sprememb pri urejanju šolanja od doma

Kultura

»V Ljubljani se dogaja to, kar opažam povsod po Evropi«

Vincenzo Latronico, italijanski pisatelj, avtor svetovne uspešnice Popolnosti, o Berlinu nekoč in danes, gentrifikaciji, normativnem seksu, izgubljenem evropskem projektu in pomenu skupnosti