Plošče / Beirut: March of the Zapotec/Holland
2009, Ba Da Bing Records
Goran Kompoš 
MLADINA, št. 14, 9. 4. 2009
 
+ + + + 
Pred tremi leti je Zach Candon pod znamko Beirut stopil na pot zanimivega glasbenega prečenja, ki ga je nekaj let pred tem s projektom A Hawk and a Hacksaw nastavil Jeremy Barnes. Srečale so se vzhodno- in južnoevropske folkovske ter mehiške muzike (klezmer, romske godbe, mariači) na eni strani in vplivi zahodnjaških pop estetik na drugi strani. Z novim albumom oziroma dvojnim EP-jem Candon te tradicije razdeli. S prvim v sodelovanju s kolektivom The Jimenez Band naveže (še) tesnejše stike z mehiškimi izročili, drugi pa ponudi izbor sintetičnega popa iz Candonovih začetkov, ki segajo pred čas projekta Beirut. Na prvi posluh morda povsem nasprotujoči si izraznosti Candon skozi igrivo in hkrati melanholično podstat postavi na skupni imenovalec. 
 
 
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
   Goran Kompoš 
MLADINA, št. 14, 9. 4. 2009
   + + + + 
  Pred tremi leti je Zach Candon pod znamko Beirut stopil na pot zanimivega glasbenega prečenja, ki ga je nekaj let pred tem s projektom A Hawk and a Hacksaw nastavil Jeremy Barnes. Srečale so se vzhodno- in južnoevropske folkovske ter mehiške muzike (klezmer, romske godbe, mariači) na eni strani in vplivi zahodnjaških pop estetik na drugi strani. Z novim albumom oziroma dvojnim EP-jem Candon te tradicije razdeli. S prvim v sodelovanju s kolektivom The Jimenez Band naveže (še) tesnejše stike z mehiškimi izročili, drugi pa ponudi izbor sintetičnega popa iz Candonovih začetkov, ki segajo pred čas projekta Beirut. Na prvi posluh morda povsem nasprotujoči si izraznosti Candon skozi igrivo in hkrati melanholično podstat postavi na skupni imenovalec.