DVD / Znotraj
Alexandre Bustillo & Julien Maury Alysson Paradis, Beatrice Dalle
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 19, 14. 5. 2009

Znotraj, briljantni, v vseh pogledih ekstremni francoski šoker, ni za nežne. Tisti, ki imajo slabe želodce, slabe živce in slabo srce, naj ga raje preskočijo. To namreč ni le šoker, ampak splatter. Še več: povsem mirno ga lahko uvrstite v torture porn - ob Žage, Krvave hostle in podobne krvavice, ki ne taktizirajo in ki se za politično korektnost ali pa snobizem »dobrega okusa« ne zmenijo, le da se groza, kri, tortura, seks in napetost tokrat mešajo še bolj organsko, heh, kot pri porodu. Ne po naključju, kajti v ospredju je prav nosečnica po imenu Sarah (Alysson Paradis), ki ima za sabo hudo prometno nesrečo in smrt svojega moža, pred sabo pa porod, ki mutira v ultrapikantni, ultrazvočni Grand Guignol, ko v Sarino življenje nenadoma stopi neznanka (Beatrice Dalle), s katero se ne bi hotela niti fotografirati, kaj šele da bi z njo stanovala. Toda z neznanko, ki je poznala njenega moža, postaneta natanko to: neprostovoljni sostanovalki - in stene postanejo action painting, ozaljšan s prokreativno tesnobo, biološkim gnusom, lažnimi identitetami, škarjami, iglami, noži, toasterji in amputiranimi ustnicami. Znotraj - ženska verzija Eraserheada in obenem hardcore verzija Roke, ki ziblje zibko - je šoker, ki ga ni strah desnice in ki lahko mirno dahne: iz minute v minuto v vseh pogledih vse bolj napredujem.
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 19, 14. 5. 2009

Znotraj, briljantni, v vseh pogledih ekstremni francoski šoker, ni za nežne. Tisti, ki imajo slabe želodce, slabe živce in slabo srce, naj ga raje preskočijo. To namreč ni le šoker, ampak splatter. Še več: povsem mirno ga lahko uvrstite v torture porn - ob Žage, Krvave hostle in podobne krvavice, ki ne taktizirajo in ki se za politično korektnost ali pa snobizem »dobrega okusa« ne zmenijo, le da se groza, kri, tortura, seks in napetost tokrat mešajo še bolj organsko, heh, kot pri porodu. Ne po naključju, kajti v ospredju je prav nosečnica po imenu Sarah (Alysson Paradis), ki ima za sabo hudo prometno nesrečo in smrt svojega moža, pred sabo pa porod, ki mutira v ultrapikantni, ultrazvočni Grand Guignol, ko v Sarino življenje nenadoma stopi neznanka (Beatrice Dalle), s katero se ne bi hotela niti fotografirati, kaj šele da bi z njo stanovala. Toda z neznanko, ki je poznala njenega moža, postaneta natanko to: neprostovoljni sostanovalki - in stene postanejo action painting, ozaljšan s prokreativno tesnobo, biološkim gnusom, lažnimi identitetami, škarjami, iglami, noži, toasterji in amputiranimi ustnicami. Znotraj - ženska verzija Eraserheada in obenem hardcore verzija Roke, ki ziblje zibko - je šoker, ki ga ni strah desnice in ki lahko mirno dahne: iz minute v minuto v vseh pogledih vse bolj napredujem.