Plošče / Martyn: Great Lengths
2009, 3024 rec
Borka
MLADINA, št. 19, 14. 5. 2009
+ + + +
Dubstep je že pred leti postal globalna sila, hkrati pa se je logično fragmentiral in si 'sposojal' od drugih godb. Eden 'nebritanskih' protagonistov dubstep scene je mladi nizozemski mojster Martyn, ki je nase opozoril z drum'n'bassovskimi izdajami za založbo Revolve:R, a je kmalu prešel v bolj dubstepersko in technoidno estetiko. Prvenec, ki ga je izdal pri svoji založbi 3024, je mešanica slogov od dubstepa do dub in detroitskega techna, slišimo pa tudi elemente zgodnje otoške plesne scene. Kljub žanrski razgibanosti je material zavidanja vredno tekoč in koherenten. Je nezatežen, na trenutke melanholičen, odlikujejo pa ga vešče programirane ritmične zanke, globoke basovske linije in precizni aranžmaji. Nerevolucionarno, a spretno.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Borka
MLADINA, št. 19, 14. 5. 2009
+ + + +
Dubstep je že pred leti postal globalna sila, hkrati pa se je logično fragmentiral in si 'sposojal' od drugih godb. Eden 'nebritanskih' protagonistov dubstep scene je mladi nizozemski mojster Martyn, ki je nase opozoril z drum'n'bassovskimi izdajami za založbo Revolve:R, a je kmalu prešel v bolj dubstepersko in technoidno estetiko. Prvenec, ki ga je izdal pri svoji založbi 3024, je mešanica slogov od dubstepa do dub in detroitskega techna, slišimo pa tudi elemente zgodnje otoške plesne scene. Kljub žanrski razgibanosti je material zavidanja vredno tekoč in koherenten. Je nezatežen, na trenutke melanholičen, odlikujejo pa ga vešče programirane ritmične zanke, globoke basovske linije in precizni aranžmaji. Nerevolucionarno, a spretno.