16. 7. 2009  |  Mladina 28  |  Kultura

Revolver

Knjiga Striptiz portretov - Fotograf Marko Jamnik - Mak, ki ga danes med drugim poznamo tudi kot snemalca dopisnice TV Slovenija iz Rima Mojce Širok, je izdal knjigo portretov slovenskih kulturnikov, ki jih je med leti 2004 in 2006 objavljal na tehle, kulturniških straneh Mladine, v rubriki Striptiz. Knjigo si lahko ogledate in naročite tukaj.

SDS prevzela Delo - Prejšnji petek je položaj začasne glavne izvršne direktorice družbe Delo prevzela Jana Grbec, ki je bila do zdaj direktorica oglasnega trženja v isti časopisni hiši. Grbčeva je sicer vidna članica SDS, v času Janševih intervencij v gospodarstvo je bila članica uprave v novogoriškem Hitu, pozneje pa tudi predsednica uprave Casino Ljubljana. Skupščina Dela naj bi novega izvršnega direktorja s polnimi pooblastili izbrala septembra.

Šengenski festival - Od 31. julija do 2. avgusta bo v avtokampu Katra v Vinici potekal festival Schengenfest - Rock brez meja, na katerem bodo nastopili Siddharta, Dan D, Strojmachine, Psihomodo Pop, Non, Trkaj & Rapostoli in drugi.

Rekordna gledanost
- Vokalna zasedba Perpetuum Jazzile je te dni zagotovo najbolj uspešna slovenska skupina, vsaj kar se tiče mednarodnega interesa na spletu. Njihov video za pesem Africa, priredbo skupine Toto, si je na spletnem portalu YouTube ogledalo že več kot tri milijone glasbenih navdušencev. Osebno se jim je že oglasil pevec skupine Toto, legendarni David Crosby pa jim je predlagal, naj zapojejo njegov komad To the Last Whale.

Kdo je kdo?
- Po novi raziskavi Anderson Analytics lahko veliko izvemo o posameznikih, ki uporabljajo spletna socialna omrežja. Tako naj bi bili uporabniki Facebooka, teh je približno 77 milijonov, bolj verjetno poročeni, beli ali upokojeni kot uporabniki Twitterja, MySpacea ali LinkedIna. Uporabniki Twitterja so nadpovprečno zainteresirani za novice, restavracije, šport, politiko in pop kulturo, uporabniki MySpacea pa so mlajši, z manjšimi dohodki, veliko bolj verjetno pa so latinskoameriškega rodu ali temnopolti. Na MySpaceu prevladujejo samski študentje, na LinkedInu pa se zbirajo večinoma profesionalni moški z višjimi dohodki, ki radi telovadijo, igrajo golf in tenis, vadijo jogo in obiskujejo toplice. Presenetljivo so uporabniki LinkedIna bolj navdušeni nad limonadnicami kot uporabniki drugih socialnih omrežij.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.