Plošče / Squarepusher: Solo Electric Bass 1
2009, Warp
Goran Kompoš
MLADINA, št. 38, 24. 9. 2009
+ + + +
Za najuspešnejše so se vedno izkazali najbolj samosvoji elektrončkarji. Očitneje, kot se samosvojosti z novim albumom loti Tom Jenkinson, ki se je proslavil z bobenbasovskim vijačenjem, pa najbrž niti ne gre. Synthe, ritemmašine in prenosnik je za svoj pariški koncert leta 2007 pustil doma ter v roke prijel le električni bas, sicer stalnico svojih živih nastopov. Njegov bas je z vsako novo ploščo dobival večjo veljavo, vse več je bilo slišati tudi navdušenja nekaterih najbolj cenjenih basistov, navsezadnje pa si je v preteklosti oder delil že s samim Derekom Baileyjem. Tomovo razgibano, nafankirano razkazovanje moči njegovega palca zato ni presenetljivo, dasiravno so se ploščka bržkone razveselili le najbolj goreči privrženci.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 38, 24. 9. 2009
+ + + +
Za najuspešnejše so se vedno izkazali najbolj samosvoji elektrončkarji. Očitneje, kot se samosvojosti z novim albumom loti Tom Jenkinson, ki se je proslavil z bobenbasovskim vijačenjem, pa najbrž niti ne gre. Synthe, ritemmašine in prenosnik je za svoj pariški koncert leta 2007 pustil doma ter v roke prijel le električni bas, sicer stalnico svojih živih nastopov. Njegov bas je z vsako novo ploščo dobival večjo veljavo, vse več je bilo slišati tudi navdušenja nekaterih najbolj cenjenih basistov, navsezadnje pa si je v preteklosti oder delil že s samim Derekom Baileyjem. Tomovo razgibano, nafankirano razkazovanje moči njegovega palca zato ni presenetljivo, dasiravno so se ploščka bržkone razveselili le najbolj goreči privrženci.