striptiz / Maja Smrekar, intermedijska umetnica ...
... o svojem ustvarjanju in identiteti “Cigararce”, ki bo na ogled od 8. oktobra v ljubljanskem Tobačnem muzeju znotraj razstave “Muzejeve sanje”
MLADINA, št. 39, 1. 10. 2009

© Borut Peterlin
“Prebuditi se pomeni postati alegorik.”
Sigmund Freud
“‘Cigararca’ kot osrednji muzejski eksponat razstave ‘Muzejeve sanje’ vzpostavlja dekonstrukcijo predstavitve historičnega dogodka, saj njena identiteta, predstavljena kot fetišizirani objekt v muzeju, odseva alegorijo njenega resničnega zgodovinskega stanja.
Koncepti mojega ustvarjalnega opusa zajemajo raziskovanje komunikacijskih soodvisnosti širšega področja tehnološkega polja in identitete v multimedijski kulturi. Pri izvedbi tovrstnih projektov poskušam z družbenokritičnega stališča reartikulirati rabe novih in starih tehnologij ter interdisciplinarno in skozi interaktiven pristop vzpostaviti dialog medsebojnih odnosov med polji znanosti, umetnosti in tehnologije v razmerju do sistemov percepcije prostora in družbe. Tako želim reinterpretirati različne fenomene medijskih okolij preteklosti in sedanjosti v morebitne podobe medijskih in socialnih realnosti prihodnosti.”
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

© Borut Peterlin
“Prebuditi se pomeni postati alegorik.”
Sigmund Freud
“‘Cigararca’ kot osrednji muzejski eksponat razstave ‘Muzejeve sanje’ vzpostavlja dekonstrukcijo predstavitve historičnega dogodka, saj njena identiteta, predstavljena kot fetišizirani objekt v muzeju, odseva alegorijo njenega resničnega zgodovinskega stanja.
Koncepti mojega ustvarjalnega opusa zajemajo raziskovanje komunikacijskih soodvisnosti širšega področja tehnološkega polja in identitete v multimedijski kulturi. Pri izvedbi tovrstnih projektov poskušam z družbenokritičnega stališča reartikulirati rabe novih in starih tehnologij ter interdisciplinarno in skozi interaktiven pristop vzpostaviti dialog medsebojnih odnosov med polji znanosti, umetnosti in tehnologije v razmerju do sistemov percepcije prostora in družbe. Tako želim reinterpretirati različne fenomene medijskih okolij preteklosti in sedanjosti v morebitne podobe medijskih in socialnih realnosti prihodnosti.”