striptiz / Maja Smrekar, intermedijska umetnica ...

... o svojem ustvarjanju in identiteti “Cigararce”, ki bo na ogled od 8. oktobra v ljubljanskem Tobačnem muzeju znotraj razstave “Muzejeve sanje”

MLADINA, št. 39, 1. 10. 2009

/media/www/slike.old/mladina/pstriptiz20090908_3447.jpg

© Borut Peterlin

“Prebuditi se pomeni postati alegorik.”
Sigmund Freud

“‘Cigararca’ kot osrednji muzejski eksponat razstave ‘Muzejeve sanje’ vzpostavlja dekonstrukcijo predstavitve historičnega dogodka, saj njena identiteta, predstavljena kot fetišizirani objekt v muzeju, odseva alegorijo njenega resničnega zgodovinskega stanja.
Koncepti mojega ustvarjalnega opusa zajemajo raziskovanje komunikacijskih soodvisnosti širšega področja tehnološkega polja in identitete v multimedijski kulturi. Pri izvedbi tovrstnih projektov poskušam z družbenokritičnega stališča reartikulirati rabe novih in starih tehnologij ter interdisciplinarno in skozi interaktiven pristop vzpostaviti dialog medsebojnih odnosov med polji znanosti, umetnosti in tehnologije v razmerju do sistemov percepcije prostora in družbe. Tako želim reinterpretirati različne fenomene medijskih okolij preteklosti in sedanjosti v morebitne podobe medijskih in socialnih realnosti prihodnosti.”

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 39, 1. 10. 2009

/media/www/slike.old/mladina/pstriptiz20090908_3447.jpg

© Borut Peterlin

“Prebuditi se pomeni postati alegorik.”
Sigmund Freud

“‘Cigararca’ kot osrednji muzejski eksponat razstave ‘Muzejeve sanje’ vzpostavlja dekonstrukcijo predstavitve historičnega dogodka, saj njena identiteta, predstavljena kot fetišizirani objekt v muzeju, odseva alegorijo njenega resničnega zgodovinskega stanja.
Koncepti mojega ustvarjalnega opusa zajemajo raziskovanje komunikacijskih soodvisnosti širšega področja tehnološkega polja in identitete v multimedijski kulturi. Pri izvedbi tovrstnih projektov poskušam z družbenokritičnega stališča reartikulirati rabe novih in starih tehnologij ter interdisciplinarno in skozi interaktiven pristop vzpostaviti dialog medsebojnih odnosov med polji znanosti, umetnosti in tehnologije v razmerju do sistemov percepcije prostora in družbe. Tako želim reinterpretirati različne fenomene medijskih okolij preteklosti in sedanjosti v morebitne podobe medijskih in socialnih realnosti prihodnosti.”

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

»Da imajo mladoletne Rominje otroke le zaradi otroškega dodatka je stereotip«

Zaskrbljenost zaradi napovedanih vladnih ukrepov

Intervju

»Na skrajni desnici imamo fantovski klub, le da so fantje v resnici dečki«

Éric Fassin, sociolog

Nataša Pirc Musar / »Nič o Romih brez Romov – to si moramo zapomniti«

Policija je prva, ki mora zagotavljati varnost za vse in vsem enako, je poudarila predsednica republike in dodala, da je tudi Rome strah