DVD / Inju, zver v senci
Barbet Schroeder Benoit Magimel, Lika Minamoto, Shun Sugata
Marcel Štefančič, jr. 
MLADINA, št. 42, 22. 10. 2009
 
 
  
  
Barbet Schroeder, avtor serije trilerjev (npr. Sostanovalki) in dokumentarca Odvetnik terorja, nas tokrat butne v svet, v katerem je zrcalo globlje od seksa, fikcija nevarnejša od realnosti, Zlo pa bolj živo od Dobrega. Alex Fayard (Benoit Magimel), francoski pisec kriminalk in darling medijske stratosfere, pripotuje na Japonsko, kjer naj bi promoviral svojo novo kriminalko, obenem pa tudi poiskal Shundeija Oeja, japonskega pisca kriminalk, svojega rivala, ali bolje rečeno - svojega japonskega doppelgängerja. Oe piše take kriminalke kot on (mračne, perverzne, morbidne, ekstremne, kinky ipd.), le da pri Fayardu na koncu ne zmaga Zlo - pri Oeju, obsedenem s svojimi diaboličnimi sociopati, pač. Toda za razliko od Fayarda, ki je povsem odvisen od medijev in medijskega imidža, se Oe, »odvetnik terorja«, patološko skriva - nihče ga ni nikoli videl, niti njegovi založniki, tako da je vprašljivo, če sploh obstaja in če ni tudi sam le medijski konstrukt. In še preden rečete Sostanovalki, arogantni Fayard in fantomski Oe že stanujeta v »glavi«, v kateri njuni identiteti žreta druga drugo. Inju je posnet po klasiki Edogawe Rampe, prvega modernega japonskega pisca kriminalk.
   Marcel Štefančič, jr. 
MLADINA, št. 42, 22. 10. 2009
    
  
   Barbet Schroeder, avtor serije trilerjev (npr. Sostanovalki) in dokumentarca Odvetnik terorja, nas tokrat butne v svet, v katerem je zrcalo globlje od seksa, fikcija nevarnejša od realnosti, Zlo pa bolj živo od Dobrega. Alex Fayard (Benoit Magimel), francoski pisec kriminalk in darling medijske stratosfere, pripotuje na Japonsko, kjer naj bi promoviral svojo novo kriminalko, obenem pa tudi poiskal Shundeija Oeja, japonskega pisca kriminalk, svojega rivala, ali bolje rečeno - svojega japonskega doppelgängerja. Oe piše take kriminalke kot on (mračne, perverzne, morbidne, ekstremne, kinky ipd.), le da pri Fayardu na koncu ne zmaga Zlo - pri Oeju, obsedenem s svojimi diaboličnimi sociopati, pač. Toda za razliko od Fayarda, ki je povsem odvisen od medijev in medijskega imidža, se Oe, »odvetnik terorja«, patološko skriva - nihče ga ni nikoli videl, niti njegovi založniki, tako da je vprašljivo, če sploh obstaja in če ni tudi sam le medijski konstrukt. In še preden rečete Sostanovalki, arogantni Fayard in fantomski Oe že stanujeta v »glavi«, v kateri njuni identiteti žreta druga drugo. Inju je posnet po klasiki Edogawe Rampe, prvega modernega japonskega pisca kriminalk.