Staš Zgonik

28. 1. 2010  |  Mladina 4  |  Ekonomija

Top flop: E.prodaja

Januarja 2009 je imelo dostop do interneta 93 odstotkov podjetij v Evropski uniji z deset ali več zaposlenimi, 82 odstotkov s širokopasovno povezavo. Vse bolj razširjen dostop do interneta pa pomeni tudi večji obseg internetnega poslovanja. Na ravni Evropske unije so podjetja v letu 2008 s trgovanjem prek interneta ustvarila 12 odstotkov vsega prometa. V večini primerov jo šlo za poslovanje s subjekti iz iste države (73 %). Najbolj »domač« je bil latvijski e-trg (88 %). Madžarska podjetja so kar 60 odstotkov e-prometa ustvarila z drugimi članicami EU, Malta je bila vodilna v e-trgovanju z državami zunaj EU (56 %), Slovenija pa je bila na področju e-prometa v samem povprečju (12 %). Precej visok delež (76 %) je šel na račun trgovanja z domačimi subjekti.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.