Film / Zgodilo se je v tovarni punčk

Bubble, 2005 Steven Soderbergh

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 7, 18. 2. 2010

zadržan

America's Funniest Home Videos.
S tole naturalistično, digitalno, improvizirano kriminalko, postavljeno v malo, zakotno, ameriško vukojebino, med depresivne white-trash naturščike (Debbie Doebereiner, Dustin James Ashley, Misty Dawn Wilkins), zaposlene v lokalni tovarni igrač, je skušal Steven Soderbergh pred nekaj leti lansirati nov model distribucije malih, neodvisnih, riskantnih, arty filmov, ki bi štartali hkrati v različnih distribucijskih kanalih (mestna art kina, dvd, pay-per-view TV), tako da bi jih lahko takoj videli tudi vsi tisti, ki ne živijo v bližini »izbranih« dvoran, kjer običajno vrtijo take filme. Film žal izgleda le kot izgovor za lansiranje novega modela distribucije (in izganjanje občutka krivde), obenem pa ne kot film, ki bi ta model lahko ohranil pri življenju. Soderbergh mu doda umor, toda ne zato, da bi pokazal, da se ameriški sen na koncu vedno skisa, ampak zato, da bi se film sploh premikal.
(Kinodvor; v paru z déjà-vu Romanco na poziv)

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 7, 18. 2. 2010

zadržan

America's Funniest Home Videos.
S tole naturalistično, digitalno, improvizirano kriminalko, postavljeno v malo, zakotno, ameriško vukojebino, med depresivne white-trash naturščike (Debbie Doebereiner, Dustin James Ashley, Misty Dawn Wilkins), zaposlene v lokalni tovarni igrač, je skušal Steven Soderbergh pred nekaj leti lansirati nov model distribucije malih, neodvisnih, riskantnih, arty filmov, ki bi štartali hkrati v različnih distribucijskih kanalih (mestna art kina, dvd, pay-per-view TV), tako da bi jih lahko takoj videli tudi vsi tisti, ki ne živijo v bližini »izbranih« dvoran, kjer običajno vrtijo take filme. Film žal izgleda le kot izgovor za lansiranje novega modela distribucije (in izganjanje občutka krivde), obenem pa ne kot film, ki bi ta model lahko ohranil pri življenju. Soderbergh mu doda umor, toda ne zato, da bi pokazal, da se ameriški sen na koncu vedno skisa, ampak zato, da bi se film sploh premikal.
(Kinodvor; v paru z déjà-vu Romanco na poziv)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.