kritiki / Ko sem bil mrtev

Gledališka predstava Po burleski Ernsta Lubitscha in v režiji Diega de Bree, SNG Drama, Ljubljana

MLADINA, št. 11, 18. 3. 2010

Barbara Orel, gledališka kritičarka in teoretičarka ter docentka na AGRFT

Barbara Orel, gledališka kritičarka in teoretičarka ter docentka na AGRFT
© Borut Krajnc

Barbara Orel, gledališka kritičarka in teoretičarka ter docentka na AGRFT: “Uprizoritev rekonstruira Lubitschev film kot burleskno travestijo in ga posodablja v kontekstu queer estetike. To je potrošen gledališki komad, ki še zdrži intenziteto preproste situacijske komedije, imenitna igralska zasedba pa se nabrito razmahne v normativu malce patetične ekspresije in z užitkom šarmira gledalce. Teatrski eros deluje kot poživilo, ki se lahkotno konzumira.”

Gorazd Trušnovec, urednik revije Ekran: “Predstava ponuja več gledalskega užitka kot predloga zanjo, ki je, priznajmo, bolj filmskozgodovinska kurioziteta kot Lubitscheva mojstrovina. Sicer pa me zadeva navdaja z optimizmom, da bomo - ko bo sprejeta dokončna rešitev vprašanja slovenske filmske produkcije - domače filme spet lahko hodili gledat kar tja kot pred slabim stoletjem, v dobro financirana gledališča. Pa čeprav, kot kaže trend, le v odrskih priredbah.”



ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 11, 18. 3. 2010

Barbara Orel, gledališka kritičarka in teoretičarka ter docentka na AGRFT

Barbara Orel, gledališka kritičarka in teoretičarka ter docentka na AGRFT
© Borut Krajnc

Barbara Orel, gledališka kritičarka in teoretičarka ter docentka na AGRFT: “Uprizoritev rekonstruira Lubitschev film kot burleskno travestijo in ga posodablja v kontekstu queer estetike. To je potrošen gledališki komad, ki še zdrži intenziteto preproste situacijske komedije, imenitna igralska zasedba pa se nabrito razmahne v normativu malce patetične ekspresije in z užitkom šarmira gledalce. Teatrski eros deluje kot poživilo, ki se lahkotno konzumira.”

Gorazd Trušnovec, urednik revije Ekran: “Predstava ponuja več gledalskega užitka kot predloga zanjo, ki je, priznajmo, bolj filmskozgodovinska kurioziteta kot Lubitscheva mojstrovina. Sicer pa me zadeva navdaja z optimizmom, da bomo - ko bo sprejeta dokončna rešitev vprašanja slovenske filmske produkcije - domače filme spet lahko hodili gledat kar tja kot pred slabim stoletjem, v dobro financirana gledališča. Pa čeprav, kot kaže trend, le v odrskih priredbah.”



Gorazd Trušnovec, urednik revije Ekran

Gorazd Trušnovec, urednik revije Ekran
© Borut Krajnc

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Fašistični režimi sovražijo novinarje in sodnike. Ker so ti prva linija pričevanja. Vidijo in povedo.«

Hélène Frappat, pisateljica, filozofinja in prevajalka

Varuh človekovih pravic / »Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Izbruhi nasilja so odsev sistemskih pomanjkljivosti

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi