striptiz / Branko Lenart, fotograf

... o razstavi “Hand:Work”, ki je do 9. aprila na ogled v ljubljanski Galeriji Photon

MLADINA, št. 12, 25. 3. 2010

/media/www/slike.old/mladina/pstriptizbrankolenart20100319_4569.jpg

© Borut Peterlin

“Izhodišči za začetek serije, iz katere je pozneje zrasel cikel Avtoportreti, katerih glavni motiv so moje okončine, sta bila bivanje pri puščavniku v odmaknjenem zalivu v Grčiji leta 1975 in ravno takrat nabavljeni ekstremno širokokotni objektiv (115 stopinj). V iskalcu sem našel samega sebe. Popolno sožitje fotografa in modela. Poseganje v sliko je postalo osrednje oblikovno sredstvo.
Po letu 2002 so nastala nova dela, povezana s fenomeni optike in zaznave, v katerih se včasih izrazi tudi odvisnost od fotografske tehnike. Pogosto prirejam navedke in gesla, tako da se ujemajo z vsebino podobe. Tako je vzpostavljen odnos med besednimi igrami (jeu de mots), obliko in vsebino. Moj namen je manipuliranje z resničnostjo, ne s podobo. Del koncepta so tudi imena slik, ki so pogosto povezana z zgodovino umetnosti in fotografije. (Nekaj del predstavlja tudi moj poklon zame zelo pomembnima umetnikoma 20. stoletja, Magrittu in Manu Rayu.)
Camera.Work (Stieglitz) is Hand.Work (LenArt).”

* Steklarstvu Andreja Slokan se zahvaljujemo za pomoč pri izvedbi fotografiranja.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 12, 25. 3. 2010

/media/www/slike.old/mladina/pstriptizbrankolenart20100319_4569.jpg

© Borut Peterlin

“Izhodišči za začetek serije, iz katere je pozneje zrasel cikel Avtoportreti, katerih glavni motiv so moje okončine, sta bila bivanje pri puščavniku v odmaknjenem zalivu v Grčiji leta 1975 in ravno takrat nabavljeni ekstremno širokokotni objektiv (115 stopinj). V iskalcu sem našel samega sebe. Popolno sožitje fotografa in modela. Poseganje v sliko je postalo osrednje oblikovno sredstvo.
Po letu 2002 so nastala nova dela, povezana s fenomeni optike in zaznave, v katerih se včasih izrazi tudi odvisnost od fotografske tehnike. Pogosto prirejam navedke in gesla, tako da se ujemajo z vsebino podobe. Tako je vzpostavljen odnos med besednimi igrami (jeu de mots), obliko in vsebino. Moj namen je manipuliranje z resničnostjo, ne s podobo. Del koncepta so tudi imena slik, ki so pogosto povezana z zgodovino umetnosti in fotografije. (Nekaj del predstavlja tudi moj poklon zame zelo pomembnima umetnikoma 20. stoletja, Magrittu in Manu Rayu.)
Camera.Work (Stieglitz) is Hand.Work (LenArt).”

* Steklarstvu Andreja Slokan se zahvaljujemo za pomoč pri izvedbi fotografiranja.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Kultura

»Priseljenci nosimo v sebi sram, ker ne pripadamo družbi«

KOMENTAR DNEVA

»Nasilje ne sme postati politično orožje v rokah političnih strank«

Zveza veteranov vojne za Slovenijo in Zveza policijskih veteranskih društev Sever za umiritev razmer

»Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Varuh človekovih pravic je opozoril, da so izbruhi nasilja odsev sistemskih pomanjkljivosti