Plošče / Zenzile: Pawn Shop
2009, Discograph
Goran Kompoš
MLADINA, št. 15, 15. 4. 2010
+ + + +
Francoski neodubovski kvintet se z zadnjo ploščo opre na downtempo estetiko, razpeto med dubovskimi in postrockovskimi muzikami. Slednje se sicer že nekaj let izgubljajo v slepem črevu klišejev, tu pa se skozi dubovsko intervencijo znajdejo veliko bolje. Hrbtenico postavi dubovsko mehkoben, opojen električni bas, ki v svoji repeticiji vselej stavi na hipnotičnost, pogosto poudarjeno z elektronskimi, v odmevu potopljenimi posegi. Jasnejšo opredelitev do rockovskih ali dubovskih izročil narekujeta boben in kitara, kompaktno zvočno podobo pa zaokrožita še 'spokenwordovsko' razpoložena (pol)gostujoča vokalista. Kako se Zenzile znajde v do takšnih muzik prijaznem koncertnem kontekstu, preverimo 20. aprila v metelkovski Gali hali.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 15, 15. 4. 2010
+ + + +
Francoski neodubovski kvintet se z zadnjo ploščo opre na downtempo estetiko, razpeto med dubovskimi in postrockovskimi muzikami. Slednje se sicer že nekaj let izgubljajo v slepem črevu klišejev, tu pa se skozi dubovsko intervencijo znajdejo veliko bolje. Hrbtenico postavi dubovsko mehkoben, opojen električni bas, ki v svoji repeticiji vselej stavi na hipnotičnost, pogosto poudarjeno z elektronskimi, v odmevu potopljenimi posegi. Jasnejšo opredelitev do rockovskih ali dubovskih izročil narekujeta boben in kitara, kompaktno zvočno podobo pa zaokrožita še 'spokenwordovsko' razpoložena (pol)gostujoča vokalista. Kako se Zenzile znajde v do takšnih muzik prijaznem koncertnem kontekstu, preverimo 20. aprila v metelkovski Gali hali.