Deja Crnović

29. 4. 2010  |  Mladina 17  |  Kultura  |  Plošča

Billysi: Bite me

2010, Dallas Records

+ +

Nekoč so se imenovali Billy's Private Parking in so peli ubrane pop skladbe, kot je Brez besed, peli so v oglasu za Deit, njihova pevka Urška pa tudi v oglasu za Simobil. Komercialno uspešen bend je letos izdal četrti album, na katerem prevladujejo angleščina, napol pokradeni rifi in najstniška besedila. Pravzaprav Billysov, kakor se imenujejo zdaj, sploh ne bi več opazili, če jih Dragan Bulič ne bi omenil v svojem zahvalnem govoru ob prejetju viktorja, kjer jih je postavil v opozicijo neslovenskemu Plavemu orkestru. Kaj je tako zelo slovenskega v neizvirnih komadih, ki bi jih z lahkoto prilepili v najstniški hollywoodski film z začetka devetdesetih let, pa ne vemo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.