DVD / Zloba
Harold Becker Nicole Kidman, Alec Baldwin, Bill Pullman
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 20, 20. 5. 2010

Genialni kirurg (Alec Baldwin) pride v malo, snažno, novoangleško mestece, po katerem prav tedaj razsaja serijski morilec, in v hipu postane zvezdnik lokalne bolnišnice, v kateri že prvi večer sreča svojega nekdanjega sošolca (Bill Pullman), zdaj poročenega s seksi, filantropsko blondinko, Nicole Kidman, ki jo konvulzivno zvijajo skrivnostni krči. Baldwin, ki se ima za Boga, skuša priti skrivnosti do dna, zato ji med operacijo izreže maligni jajčnik. Nicole ga takoj toži, še toliko bolj, ker se izkaže, da ji je izrezal zdrav jajčnik. To ni edina stvar, ki ima v Zlobi več obrazov. Saj se še spomnite: bi za milijon USD dali tujcu svojo ženo za eno noč? »Bi si dal za milijon USD odrezati en prst,« vpraša potentni Baldwin svojega nekdanjega sošolca. A bistveno vprašanje tega intrigantnega, enigmatičnega, mračnega, črnega trilerja se v resnici glasi: ali obstaja ženska, ki bi si pustila za 20 milijonov USD izrezati zdrav jajčnik? Zloba je v resnici le triler, ki se ne strinja z bazično patriarhalno podmeno, da mora ženska imeti jajčnike. Dvoumno seksualnost in asocialnost svojih likov, predvsem ženskih, potegne iz anatomije starih filmov noir, v katerih ženske niso prinašale življenja, ampak smrt, in v katerih se ženske niso počutile niti kot rodila niti kot vzrok. Vse-eno jim je bilo, odkod prihajajo otroci in kdo rojeva moške. Ženske so v filmih noir vedno rojevale same sebe. In Nicole Kidman je prav to: ženska, ki je samo sebe sebe rodila stokrat.
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 20, 20. 5. 2010

Genialni kirurg (Alec Baldwin) pride v malo, snažno, novoangleško mestece, po katerem prav tedaj razsaja serijski morilec, in v hipu postane zvezdnik lokalne bolnišnice, v kateri že prvi večer sreča svojega nekdanjega sošolca (Bill Pullman), zdaj poročenega s seksi, filantropsko blondinko, Nicole Kidman, ki jo konvulzivno zvijajo skrivnostni krči. Baldwin, ki se ima za Boga, skuša priti skrivnosti do dna, zato ji med operacijo izreže maligni jajčnik. Nicole ga takoj toži, še toliko bolj, ker se izkaže, da ji je izrezal zdrav jajčnik. To ni edina stvar, ki ima v Zlobi več obrazov. Saj se še spomnite: bi za milijon USD dali tujcu svojo ženo za eno noč? »Bi si dal za milijon USD odrezati en prst,« vpraša potentni Baldwin svojega nekdanjega sošolca. A bistveno vprašanje tega intrigantnega, enigmatičnega, mračnega, črnega trilerja se v resnici glasi: ali obstaja ženska, ki bi si pustila za 20 milijonov USD izrezati zdrav jajčnik? Zloba je v resnici le triler, ki se ne strinja z bazično patriarhalno podmeno, da mora ženska imeti jajčnike. Dvoumno seksualnost in asocialnost svojih likov, predvsem ženskih, potegne iz anatomije starih filmov noir, v katerih ženske niso prinašale življenja, ampak smrt, in v katerih se ženske niso počutile niti kot rodila niti kot vzrok. Vse-eno jim je bilo, odkod prihajajo otroci in kdo rojeva moške. Ženske so v filmih noir vedno rojevale same sebe. In Nicole Kidman je prav to: ženska, ki je samo sebe sebe rodila stokrat.