8 dni na teden / Gregor Golobič

Minister za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo

Staš Zgonik
MLADINA, št. 25, 23. 6. 2010

/media/www/slike.old/mladina/tintb5.jpg

© Borut Peterlin

Prejšnji teden ste predstavili osnutek predloga izhodišč Nacionalnega programa visokega šolstva 2011-2020. Napovedujete radikalne spremembe. Kritični ste do visokošolskih ustanov, češ da vse delajo vse. Kako si predstavljate profilacijo, ki jo napovedujete?

Napovedujete, da boste visokošolske ustanove podpirali in financirali izključno na podlagi kakovosti. Kako oblikovati objektivne kriterije?

Eden glavnih ciljev, ki ste si jih zadali, je povečanje deleža študentov, ki dokončajo študij. V ta namen naj bi bil po novem povsem brezplačen samo enkraten štiriletni študij na prvi bolonjski stopnji, na drugi stopnji naj bi bilo treba v primeru nedokončanja že vračati denar. Ali želite cilj povečanja deleža dokončanih študijev doseči samo s palico ali tudi s korenčki?

Katera država vam je bila vzor pri načrtovanju sprememb?

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Staš Zgonik
MLADINA, št. 25, 23. 6. 2010

/media/www/slike.old/mladina/tintb5.jpg

© Borut Peterlin

Prejšnji teden ste predstavili osnutek predloga izhodišč Nacionalnega programa visokega šolstva 2011-2020. Napovedujete radikalne spremembe. Kritični ste do visokošolskih ustanov, češ da vse delajo vse. Kako si predstavljate profilacijo, ki jo napovedujete?

Napovedujete, da boste visokošolske ustanove podpirali in financirali izključno na podlagi kakovosti. Kako oblikovati objektivne kriterije?

Eden glavnih ciljev, ki ste si jih zadali, je povečanje deleža študentov, ki dokončajo študij. V ta namen naj bi bil po novem povsem brezplačen samo enkraten štiriletni študij na prvi bolonjski stopnji, na drugi stopnji naj bi bilo treba v primeru nedokončanja že vračati denar. Ali želite cilj povečanja deleža dokončanih študijev doseči samo s palico ali tudi s korenčki?

Katera država vam je bila vzor pri načrtovanju sprememb?

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice

Teden

V šoli ali doma?

Ustavno sodišče potrdilo ustavnost zakonskih sprememb pri urejanju šolanja od doma

Kultura

»V Ljubljani se dogaja to, kar opažam povsod po Evropi«

Vincenzo Latronico, italijanski pisatelj, avtor svetovne uspešnice Popolnosti, o Berlinu nekoč in danes, gentrifikaciji, normativnem seksu, izgubljenem evropskem projektu in pomenu skupnosti